آغاز نبردشاگردان کوهیان در لیگ بسکتبال / بازی سخت فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی  با تیم قدرتمند لیگ

از امروز مسابقات تیم های دانشگاه آزاد اسلامی در 4 رشته آغاز خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز، از امروز مسابقات تیم های دانشگاه آزاد در سه رشته شروع می شود. در ابتدا تیم بسکتبال تیم دانشگاه آزاد اسلامی امروز به مصاف آ-اس شیراز می رود و در دیگر رشته ها دو تیم فوتسال بانوان و آقایان هم رو در روی حریفان قرار خواهند گرفت.

بسکتبال

آ-اس شیراز دانشگاه آزاد محل برگزاری: شیراز زمان: 8/10

امروز تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی در اولین بازی خود به مصاف لوله آ-اس شیراز می رود و باید دید در هفته نخست شاگردان کوهیان با دست پر به خانه باز خواهند گشت.البته حریف دانشگاه آزاد در هفته گذشته به حریف خود باخته و تنها یک امتیاز بدست آورده است.

فوتسال آقایان

گیتی پسند دانشگاه آزاد محل برگزاری: اصفهان زمان: 8/12

تیم دانشگاه ازاد در هفته 7 به حفاری ملی اهواز نتیجه را 4 بر 2 واگذار کرد و به همین خاطر شاگردان شمس برای باید هر طور شده در اصفهان تیم پرقدرت گیتی پسند را شکس دهند. گیتی پسند تا کنون هیچ باختی نداشته و بدون شک دانشگاه آزاد بازی بسیار سختی مقابل این تیم دارد.البته شاگردان شمس نشان دادند که مقابل حریفان پرقدرت دست و پا بسته نیستند.

شمشیربازی بانوان 8/12

23 تیم برای شرکت در مسابقات انفرادی اپه اعلام امادگی کردند و جدی ترین رقیبان دانشگاه آزاد تیم های یزد،اردبیل،بانک سرمایه و چند تیم دیگر هستند. ابتدا در اسلحه اپه مسابقات انفرادی برگزار می شود و امتیاز شمشیربازان برای تیم هایشان جمع آوری می شود.

فوتسال بانوان

دانشگاه آزاد صنعت نفت آبادان محل برگزاری: تهران سالن فتح زمان 8/14

شاگردان مظفر در دیداری سخت باید برای حفظ جایگاهشان به مصاف تیم نفت بروند.تیم دانشگاه در 6 هفته گذشته توانسته تمام حریفان خود را شکست دهد و با بیشترین گل زده صدر جدول را تصاحب کند.این در حالی است که رقیب اصلی شاگردان مظفر حفاری ملی اهواز هم با تیم دانشگاه هم امتیاز بوده و به همین خاطر سه امتیاز این دیدار برای دانشگاه آزاد حیاتی است.

601/101

کد خبر: 691026

وب گردی

وب گردی