حضور مجله های علمی دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین بار در نمایشگاه مطبوعات

مدیرکل گسترش علم و علم سنجی از ارائه مجله های علمی دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، میترا طباطبایی با اعلام این خبر افزود: در بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات که از تاریخ چهاردهم لغایت بیست و یکم آبان ماه سال جاری در مصلای بزرگ تهران برگزار خواهد شد، نشریات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در کنار سایر رسانه های کشور در گروه آموزشی - تخصصی در غرفه 534 با فضایی بالغ بر 24متر مربع حضور خواهند یافت.

وی با بیان اینکه حضور مجله های علمی دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین بار با هدف آشنایی پژوهشگران با رسانه های علمی در نمایشگاه مطبوعات ارائه می شود، افزود: از دیگر اهداف حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، انتقال دانش و تجربه به سایر مجله های علمی کشور است.

طباطبایی گفت: در این غرفه بیش از 370 عنوان مجله با صاحب امتیازی دانشگاه آزاد اسلامی در شش گروه علمی علوم انسانی( 176 عنوان)، کشاورزی( 64 عنوان)، علوم پایه ( 63 عنوان)، فنی مهندسی( 49 عنوان)، پزشکی( 13 عنوان) و هنر و معماری( 8 عنوان) معرفی خواهند شد.

وی درباره مجموعه حاضر در نمایشگاه از نظر رتبه بندی در پایگاه های علمی گفت: از این تعداد 10 عنوان نمایه شده در پایگاه Thomson Reuter، 11 عنوان نمایه در پایگاه Scopus ، 98 عنوان دارای رتبه علمی پژوهشی و 4 عنوان دارای رتبه علمی ترویجی است.

200

کد خبر: 691037

وب گردی

وب گردی