نجات یک خانواده از میان دود و آتش

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات سه عضو یک خانواده از حریق در منزل مسکونی‌شان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در این باره گفت: وقوع حادثه حریق در ساعت ۲:۴۹ بامداد امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی، نردبام و تشک نجات به محل حادثه واقع در مهرآباد جنوبی، خیابان حسینی فردوس اعزام کرد.

او با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق در یک ساختمان چهار طبقه مسکونی رخ داده و کانون آن طبقه منفی یک این ساختمان بوده که دو موتور سیکلت در آنجا کاملا شعله‌ور شده و آتش به بخش‌هایی از یک دستگاه سواری پراید و وانت نیز سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران با بیان اینکه در پارکینگ این ساختمان مسکونی پنج دستگاه موتور سیکلت و سه دستگاه خودرو سواری قرار داشت، اضافه کرد: شعله‌های آتش در حال سرایت به آنها بود که عوامل آتش‌نشانی با تقسیم شدن به دو گروه بلافاصله عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کردند.

ملکی با اشاره به دود گرفتگی در طبقات این ساختمان ادامه داد: تا پیش از حضور آتش‌نشانان اکثر ساکنان این ساختمان خود را به فضای باز بیرون رسانده بودند و تنها اعضای یک خانواده سه نفره در طبقه چهارم محبوس شده بودند که عوامل آتش‌نشانی با حضور در این طبقه این سه نفر را خارج کرده و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل و تخلیه دود، در ساعت ۴:۱۷ بامداد به عملیات خود خاتمه دادند تا کارشناسان آتش‌نشانی تحقیقات خود برای بررسی علت این حادثه را آغاز کنند.

700/701

کد خبر: 691109

وب گردی

وب گردی