کفاشیان: صدرنشین 47 کشور آسیایی هستیم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در جمع 47 کشور آسیایی اکنون در اکثر رشته های فوتبالی در صدر قرار داریم حاصل تلاش خانواده فوتبال است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، علی کفاشیان در مراسم معارفه سرپرست جدید سازمان لیگ گفت: از حضور در این جمع خوشحالم. این افراد خانواده فوتبال هستند و سال ها برای فوتبال زحمت کشیده اند. اگر در جمع 47 کشور آسیایی اکنون در اکثر رشته های فوتبالی در صدر قرار داریم حاصل تلاش خانواده فوتبال است. فقط در بحث فوتبال بانوان خیلی توانمند نبوده ایم که آن هم پیشرفتش آغاز شده است. از مدیریت مهدی تاج هم تشکر می کنم. باید قدر دان زحمات علی کاظمی باشیم. مردی که چه در هیات فوتبال و چه در سازمان لیگ اقدام های موثری برای فوتبال انجام داده است. امیدوارم سازمان لیگ با حضور بهاروند راه تاج را در سازمان لیگ ادامه بدهد و به بهاروند هم خیر مقدم می گویم.

علی کاظمی: ۵۰ سال است که در فوتبال حضور دارم

سرپرست سابق سازمان لیگ نیز در مراسم معارفه حیدر بهاروند گفت: سازمان لیگ با تلاش های مدیران قبلی شکل گرفت و حاصل یک کار گروهی است. درست مانند فوتبال که ورزشی گروهی است و برای موفقیت در آن باید گروهی کار کرد. باید از زحمات هیات رئیسه و روسای سابق سازمان لیگ تشکر کرد. مسئولیت سرپرستی که به من واگذار شد موقتی بود زیرا شرایط سنی پذیرش این سمت را نداشتم.
وی ادامه داد: روال قانونی مسایل باید در همه امور انجام شود. من 50 سال است که در فوتبال حضور دارم و اگر بخواهند بازهم در خدمتگزاری حاضرم ولی نمی خواهم بهاروند را در اخلاقی و رفاقت قرار دهم.

602

کد خبر: 691119

وب گردی

وب گردی