رییس واحد اسلامشهر: آثار ارسال شده واحد ها پس از طبقه بندی در نمایشگاه مطبوعات به نمایش درمی آیند

رییس واحد اسلامشهر از حضور دستاوردهای حوزه نشریات دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه مطبوعات امسال خبر داد.

محمودرضا اسفندیار در ارتباط با برگزاری نمایشگاه مطبوعات و حضور دانشگاه آزاد اسلامی در این نمایشگاه به ایسکانیوز گفت: این دومین سالی که دانشگاه آزاد اسلامی در جشنواره مطبوعات شرکت می‌کند. واحد اسلامشهر به انتخاب معاونت فرهنگی سازمان مرکزی به عنوان مجری برگزاری برگزیده شده است.

وی افزود: در همین راستا تا امروز هم جلساتی برگزار کرده ایم و برنامه ریزی هایی در این زمینه انجام شده است. براساس همین برنامه ریزی ها قرار شده تا در غرفه‌ای که دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه مطبوعات اختصاص داده شده، تمام دستاوردهای حوزه نشریات دانشگاه به نمایش در بیاید.

اسفندیار ادامه داد: این موضوع فرصتی است که دانشگاه نشان دهد از فعالیت‌های دانشجویی در حوزه فعالیتهای فرهنگی و بخصوص نشریات دانشگاه آزاد اسلامی فعال است و دانشجویان با خلاقیت خودشان چقدر تولیدات خوبی را به نمایش می گذارند.

وی در ادامه با بیان اینکه دبیرخانه نمایشگاه در واحد اسلامشهر مستقر است افزود: در این راستا فراخوانی سازمان مرکزی به واحد ها ارسال کرده تا نشریات دانشجویی آثار را برای دبیرخانه ارسال کنند. در مرحله بعد نیز این نشریات طبقه‌بندی می‌شوند و در نمایشگاه مطبوعات در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرند.

تااو در ادامه به استقابل خوب واحدهای دانشگاهی برای ارسال آثار اشاره کرد و افزود: استقبال بسیار خوبی تا این لحظه از سوی واحدها صورت گرفته است. به خصوص در جشنواره نشریات دانشجویی تبریز که این نشریات دسته بندی شدند با نظم بیشتری حضور پیدا خواهند کرد.

او در ادامه درباره محدودیدت آثار ارسال شده برای عرض در نمایشگاه افزود: بنا داریم تا هیچ محدودیتی صورت نگیرد و تمام نشریات مجوزدار که فعالیت قانونی دارند در نمایشگاه حضور داشته باشند.

202/200

کد خبر: 691136

وب گردی

وب گردی