پیروانی: طارمی بلیت نداشت به تهران بازگردد/ زمین فعلی در شأن تیم ملی نیست

مدیر تیم ملی فوتبال گفت: بازی با سوریه فوق‌العاده سخت است اما همه فکر می‌کنند کارمان برای جام جهانی تمام شده است.

به گزارش ایسکانیوز، افشین پیروانی در حاشیه تمرین تیم ملی اظهار داشت: از امروز تمرینات تیم ملی بدون حضور بازیکنانی که در جام حذفی هستند آغاز شده و تا بازی با سوریه ادامه خواهد داشت. جمعه هم با گینه بازی داریم. دیدار ما با سوریه فوق‌العاده سخت خواهد بود.

وی ادامه داد: به این خاطر می‌گویم سخت است که هرکسی ما را می‌بیند می‌گوید کار تیم ملی برای جام جهانی تمام شده اما اینطور نیست. زمان خود ما هم همین اتفاق افتاد و فکر می‌کردیم کار تمام است اما کار به بازی با استرالیا کشیده شد.

مدیر تیم‌های ملی ادامه داد: باید خیلی خوب باشیم و خوب تدارک ببینیم، این بازی می‌تواند خیلی به ما کمک کند، امیدوارم اتفاقات خوبی برای فوتبالمان بیفتد.

پیروانی در مورد جو روانی و صحبت‌های عابدینی گفت: همه باید تلاش کنیم تا صحبت‌های مثبتی انجام شود، نقد سازنده خوب است، اما نباید خودمان را روبروی تیم ملی ببینیم. همه در کنار هم باشیم تا با خیال راحت به جام جهانی صعود کنیم. حاشیه همیشه بوده، اما الان باید همه به هم کمک کنیم.

وی در مورد غایبان اردو گفت: طارمی غایب است آن هم به این دلیل که در بوشهر حضور دارد. با من تماس گرفت و اعلام کرد برای بازگشت به تهران بلیت نبوده و امشب می‌اید. مطمئن باشید کوچکترین مشکلی از نظر نظم و انضباط در اردوی تیم ملی نداریم.

مدیر تیم‌های ملی در مورد اینکه چرا کی‌روش با لباس شخصی آمده گفت: تا همین الان به خاطر یک سری مسائل جلسه داشتیم که باید حل می‌شود. باید منتظر باشیم اتفاقات خوبی بیفتد. شما ببینید زمین فعلی در شأن تیم ملی نیست. شما می‌توانید با دوربین‌هایتان فیلم و عکس بگیرید تا متوجه شوید چقدر زمین خراب است. زمین اصلی هم استارت بازسازی‌اش خورده‌، اما هنوز تکمیل نیست.

پیروانی ادامه داد: از فردا دوباره تمریناتمان در زمین نفت برگزار خواهد شد و هتل آزادی هم تدارک دیده شده است.

601/101

کد خبر: 691179

وب گردی

وب گردی