آمادگی واحد اردبیل برای همکاری در برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت با حداقل30 درصد تخفیف

معاون برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل آمادگی این دانشگاه را برای همکاری در برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت با سازمان ها و نهاد های دولتی و خصوصی اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد روحی عیسی لو در نشست هم اندیشی مسئولان آموزش ضمن خدمت دستگاه های اجرایی استان در خصوص برگزاری دوره های آموزش کوتاه مدت ضمن خدمت برای کارکنان با استفاده از امکانات و ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و اعضای هیات علمی این واحد و نیز استفاده از سایت کامپیوتر، آزمایشگاه ها و کارگاه های مجهز و مدرن سالن های اجلاس، آمفی تئاتر و سالن های ورزشی را تشریح کرد.

رئیس شورای برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل تاکید کرد که جهت انجام بهینه دوره های مذکور با سرانه هزینه آموزشی کمتر از سایر مراکز آموزشی نظر به تفاهم نامه همکاری منعقده بین سازمان مدیریت برنامه ریزی و دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور انعطاف در زمانبندی و تنوع سرفصل های آموزشی و تعریف دوره های کاربردی جدید از جمله این تفاهم نامه خواهد بود.

وی با بیان اینکه ارائه گواهینامه های معتبر و مورد تایید سازمان مدیریت برنامه ریزی جهت استفاده از مزایای مادی و معنوی آن صورت می گیرد و دوره های مذکور با حداقل 30 درصد پایین تر از سایر مراکز آموزشی دارای مجوز خواهد بود.

روحی عیسی لو در پایان ضمن تشکر از حضور مسئولان آموزش ضمن خدمت حاضر در جلسه مجددا استقبال و پیشنهاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل را جهت انعقاد قرارداد و تفاهم نامه برای برگزری دوره های آموزشی ضمن خدمت را اعلام کرد.

این جلسه به همت دفتر توانمندسازی و آموزش های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزارشد.

101

کد خبر: 691203

وب گردی

وب گردی