برگزاری جلسه توجیهی دانشجویان جدید دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان

به همت معاونت دانشجویی فرهنگی مراسم توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان در سالن آمفی تئاتردانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم که حدود 200 نفر از دانشجویان و کادر آموزشی دانشگاه حضور داشتند، بعد از تلاوت قرآن، با سخنان دکتر مجتبی بابایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان آغاز شد. وی ضمن تبریک به دانشجویان جدید واحد و آغاز سال جدید تحصیلی و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) اظهار داشت:

بابایی با بیان اینکه وجود دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان به عنوان قدیمی ترین دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان به همراه گویای این حقیقت است که مردمان این شهرستان برای تحصیلات و دانش آموختن اهمیت ویژه ای قائل هستند و با توجه به اینکه این واحد دانشگاهی از کمیت گرایی و دوره ساخت و ساز عبور کرده و درحال حاضر با سرعت به سوی بالابردن کیفی سازی حرکت می کند اظهار کرد: واحد تویسرکان با استفاده از تجارب اساتید مجرب، داشتن کارگاهها و آزمایشگاههای مجهز و سالنهای ورزشی با امکانات خوب و مناسب آمادگی دارد بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه کند.

دکتر بابایی در بخشی از سخنان خود با اشاره به سه فاکتور «تحصیل و تهذیب و ورزش» به دانشجویان جدیدالورود توصیه نمود هیچ کدام از این موارد به تنهایی کافی نیست و پرداختن به یکی از این موارد نباید شما را از دو فاکتور دیگر غافل کند و این سه در کنار هم و در راستای هم هستند که باعث می شود شما به مدارج بالاتر صعود نمائید.

رئیس واحد تویسرکان در رابطه با توانمندی اساتید واحد تویسرکان به ذکر مثالی بسنده کرد و عنوان نمود: در زمینه اقتصاد دانش بنیان و تولید نانو پودر مس به عنوان تنها طرح اقتصادی دانش بنیان در سطح استان همدان و یکی از معدود طرحهای برگزیده در سطح کشور که حاصل کار و تلاش و خروجی کار تحقیقاتی پژوهشی اساتید و دانشجویان همین واحد دانشگاهی است و از آن به عنوان یک برند نو و قابل ذکر می توان برای معرفی واحد تویسرکان نام برد افتخاری است که توسط همین مجموعه یعنی اساتید گروه شیمی و دانشجویان خود واحد به سرانجام رسیده است.

پس از آن فرزاد محمد حسینی مدیر آموزشی واحد اظهار کرد: این واحد دانشگاهی با 75 عضو هیات علمی تمام وقت و قریب 70 استاد مدعو کیفیت مطلوبی را به دانشجویان خود ارائه می دهد.

وی در ادامه سخنان خود پاره ای از موارد و آیین نامه های آموزشی را از جمله نحوه انتخاب واحد،نحوه پذیرش دانشجو، مرخصی تحصیلی، رعایت پیش نیاز، امتحانات پایان ترم دانشجویان را تشریح کرد.

در خلال مراسم کلیپی از فعالیت های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و عمرانی دانشگاه برای دانشجویان پخش شد.

در ادامه مدیران دانشجویی و فرهنگی واحد نیز برخی از مهمترین قوانین و مقررات این حوزه را برای دانشجویان تشریح کردند.

آخرین سخنران این مراسم پریسا هجرتی مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در حوزه مغاونت پژوهشی واحد بود، وی ضمن توضیح درباره اقدامات مطلوب صورت گرفته درخصوص طرح ها و مقالات ارائه شده از سوی استادان و دانشجویان عضو در این باشگاه، توضیحاتی درخصوص نحوه عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان بیان کرد.

101

کد خبر: 691259

وب گردی

وب گردی