شماره جدید کاغذ رنگی از امروز روی دکه روزنامه فروشی  ها

شماره جدید مجله کاغذ رنگی از امروز روی دکه های روزنامه فروشی قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، شماره سوم مجله کاغذ رنگی با طرح جلدی از اکتاویو پاز شاعر، نویسنده، دیپلمات و منتقد مکزیکی از امروز در دسترس علاقمندان است.

در آغاز سخن این مجله آمده است: خوانندگان محترم، در این شماره، ویژه نامه اکتاویو پاز شاعر، نویسنده، دیپلمات و منتقد مکزیکی را در پیش رو دارید که در آن بیوگرافی و گفت وگویی منتشر نشده از پاز و متن کامل سخنرانی وی در هنگام دریافت جایزه نوبل ادبیات در سال ۱۹۹۰.م و گزیده ایی از اشعارش مطرح می شود. همچنین در بخش های متفاوت، گفت وگوهایی ویژه داریم که در این راستا در بخش گفت و گوی کاغذرنگی، نشست و گفت و گویی با دکتر شیوا دولت آبادی روان شناس و پژوهشگر حوزه روان شناسی با حضور دکترعطا شیرازی و علی دهباشی داشتیم که با زندگی و فعّالیت ایشان بیشتر آشنا می شویم. در بخش چهره های ادبی، گفت وگوی اختصاصی ادیب، نویسنده و چهره ی برجسته ی زبان و ادبیات فارسی دکتر محمد استعلامی آورده می شود و استاد درباره ی دو کتاب ارزشمندشان با عنوان «درس حافظ» و «حافظ به گفتۀ حافظ» توضیحاتی مبسوط و جدید به ما ارائه می دهند.

شماره جدید فصلنامه کاغذرنگی، تخصصی ادبیات فارسی، به مدیرمسئولی و سردبیری سعیده خجسته پور در 112 صفحه با قیمت 10هزارتوان منتشر شده است.

502502

کد خبر: 691267

وب گردی

وب گردی