برگزاری اولین سمپوزیوم تزیاری دکترای تخصصی شیمی آلی در واحد علوم دارویی

اولین سمپوزیوم تزیاری دکترای تخصصی شیمی آلی در واحد علوم دارویی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، اولین سمپوزیوم تخصصی تزیاری ویژه دانشجویان مقطع دکتری شیمی آلی با هدف هدایت دانشجویان در انتخاب موضوعات پایان‌نامه، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی برگزار شد.

هجدهمین سمپوزیوم تزیاری و نخستین سمپوزیوم تخصصی گروه شیمی آلی در سالن آمفی تئاتر دکتر شایورد با هدف آشنایی دانشجویان مقطع دکتری شیمی آلی در انتخاب موضوع پایان نامه با حضور دکتر سید مهدی رضایت، ریاست واحد، دکتر مهناز قمی، رییس دانشکده شیمی دارویی، اساتید متخصص شیمی آلی، شیمی دارویی و داروسازی از واحد علوم دارویی و سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاههای دولتی، برگزار شد.

رئیس واحد علوم دارویی در سخنرانی خود، سمپوزیوم تزیاری را کنفرانسی آموزشی و بدیع در واحد علوم دارویی معرفی کرد که باعث توانمندی دانشجویان در انتخاب پایان‌نامه شده است و اظهار کرد: انتخاب نام این دانشکده به عنوان شیمی دارویی خود دارای پیام است چرا که شیمیدان آشنا و مسلط به حوزه دارویی می تواند بسیار موثر باشد.

وی ضمن تاکید بر ارائه پتنت و اهمیت مالکیت فکری گفت: موتور متحرک پژوهش در کشور ما دانشجویان تحصیلات تکمیلی بویژه دانشجویان مقطع دکتری می باشند و شما دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید سراغ کاری بروید که ماندگار باشد.

در ادامه دکتر ملک حکمتی خطبه سرا، مدیر گروه شیمی دارویی و دبیر برگزاری این سمپوزیوم ضمن ارائه توضیحاتی درباره معرفی گروه و تدوین پروپوزال و پایان نامه این سمپوزیوم را راهنمای خوب دانشجویان برای انتخاب موضوع پایان نامه و آشنایی آنان با زمینه های پژوهشی استادان راهنما عنوان کرد.

شایان ذکر است این سمپوزیوم با حضور دانشجویان مقطع دکتری شیمی دارویی در انتخاب موضوع پایان‌نامه و نگارش پروپوزال، به همت دانشکده شیمی دارویی و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان برگزار شد تا با موضوعات پیشنهادی متنوع گروه‌های آموزشی واحد، حوزه‌های تحقیقاتی استادان داخلی و خارجی، امکانات پژوهشی مراکز همکار و نحوه همکاری آنها آشنا شوند.

200

کد خبر: 691280

وب گردی

وب گردی