ماتا: وقتی مورینیو به یونایتد آمد نترسیدم

هافبک اسپانیایی منچستریونایتد اظهار کرد از وقتی قرار شد ژوزه مورینیو هدایت این تیم را بدست بگیرد، هرگز ترسی به خود راه نداده است.

به‌ گزارش ‌ایسکانیوز و ‌به نقل از دیلی میل، خوان ماتا که در چلسی شاگرد ژوزه مورینیو بود، بعد از یک فصل و نیمکت نشینی‌های مداوم جدا شد و به یونایتد پیوست. خیلی‌ها مورینیو را عامل جدایی ماتا از یونایتد می دانند.

خوان ماتا درباره کار با مورینیو گفت‌: الان احساس مهم بودن در ترکیب تیم می‌کنم. الان لذت بیشتری از فوتبال بازی کردن می برم. از وقتی که به منچستریونایتد آمده‌ام فراز و نشیب زیادی داشتیم، ولی با هر مربی که در یونایتد بود احساس راحتی داشتم و الان هم همین حس را دارم. خیلی چیزها گفته شد، خیلی داستان‌ها ساخته شد، خیلی دروغ‌ها گفته شد، وقتی مورینیو آمد همان فکری را می‌کردم که انگار مربی دیگری به تیم آمده است. فقط به این فکر می‌کردم که باید بهترین عملکردم را نشان دهم. من به توانایی‌های خودم اطمینان داشتم و مطمئنم می‌توانم با تلاش و سختی به جایگاه ثابت تیم برسم.

ماتا در ادامه گفت‌: الان از شرایطی که دارم ابراز رضایت می‌کنم و این مهم‌ترین چیز برای فوتبالیست است. رابطه ای که با مورینیو دارم کاملا طبیعی است. قبلا چنین حرف‌هایی را زده بودم و الان مجبورم باز هم این حرف‌ها را تکرار کنم که فقط یک رابطه حرفه‌ای بین ما وجود دارد. من به حرف‌هایی که زده شد کاری ندارم. حرف‌هایی که خیلی‌ها آن را باور دارند. حقیقت این است که هیچ اتفاقی رخ نداده است. من بازیکن جوانی نیستم و بازی‌های زیادی را انجام داده‌ام و برای هر چالش و سختی آماده هستم و الان هم زیر نظر مورینیو تمرین می‌کنم و می‌خواهم روند پیشرفتم بهتر از قبل باشد.

منچستریونایتد پنجشنبه شب باید در ترکیه به دیدار فنرباغچه برود.

منبع:ایسنا

603/101

کد خبر: 691299

وب گردی

وب گردی