گواردیولا: در این دیدار مقابل بهترین ها قرار می گیریم

سرمربی سیتیزن ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار از بازی حساس با بارسلونا و شکست در بازی رفت صحبت کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از وبسایت باشگاه منچسترسیتی، در چارچوب شب چهارم و شب اول دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا دو تیم منچسترسیتی و بارسلونا در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم خواهند رفت.

پپ گواردیولا و نولیتو در کنفرانس پیش از بازی حاضر شده اند. گواردیولا در مورد مسائلی از جمله شکست در بازی رفت و بازیکنان تیمش صحبت کرده است.

بازی رفت را 4 بر 0 باختیم اما هنوز هم چیز های زیادی از آن بازی می توانیم یاد بگیریم. ما گل های زیادی خوردیم اما فهمیدم که چگونه می توانیم در دقایق زیادی رقابت کنیم. بارسلونا خوب دفاع کرد و دفاع فشرده ای انجام داد اما ما به خوبی رقابت کردیم. پیروزی در بازی قبلی بسیار به ما کمک کرد اما لیگ قهرمانان داستان متفاوتی دارد و فردا بار دیگر در مقابل بهترین ها قرار می گیریم و سعی خودمان را خواهیم کرد.

او در مورد ویلی کابایرو هم صحبت کرد.

هر زمانی که ویلی درون دروازه ایستاده است، عالی بازی کرده است. او به من اعتماد به نفس داده است. من هیچ شکی در مورد او ندارم.

گواردیولا در مورد آوردن بازیکن از آکادمی هم صحبت کرد.

باشگاه 7 سال است که در حال کار روی پروژه آکادمی است و ما در حال حاضر بازیکنانی در تیم اصلی داریم که در سال های اخیر بسیار برای تیم با ارزش بوده اند. شکی در این مورد نیست. مقایسه سیتی از این لحاظ با بارسا مشکل است. من یک سال در تیم ب بارسلونا بوده ام و در این مورد آگاهی زیادی دارم. من تنها سه ماه است که در سیتی هستم اما 20 سال در بارسلونا بوده ام. دوست دارم کاری به مانند بارسلونا در اینجا انجام دهم اما احتیاج به زمان دارم. بازیکنان جوان خوبی وجود دارند و مطمئنم آن ها به تیم اصلی راه پیدا خواهند کرد.

وی افزود می خواهد به آگوئرو کمک کند پیشرفت کند اما افزود انتظار بازی کردن به مانند لوئیس سوارز از او ناعادلانه است.

این بازی برای بارسلونا به مانند فینال نیست اما برای ما چرا. ما آن ها را به خوبی می شناسیم و آن ها هم ما را به خوبی. اما فوتبال گاهی غیر قابل پیش بینی است. امیدوارم کیفیت ما در بازی فردا تفاوت ایجاد کند. در نیمه اول بازی در نیوکمپ عالی بودیم. من می خواهم که با شور و اشتیاق بازی کنیم و هرچه داریم در زمین بگذاریم.

602/101

کد خبر: 691311

وب گردی

وب گردی