علیپور: در پرسپولیس جاسوس نداریم/ از طاهری و برانکو تشکر می کنم

مهاجم تیم پرسپولیس گفت: جدی ترین رقیب پرسپولیس برای قهرمانی خود پرسپولیس است.

علی علیپور در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: پس از پایان بازی با صنعت نفت تمرینات تیم با نظر برانکو تعطیل شد و در حال حاضر استراحت می کنیم تا برای شرکت در اردو دبی آماده شویم. ما 10 روز به دبی خواهیم رفت و دو بازی تدارکاتی هم با حریفان انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به انتقاد از عملکردش عنوان کرد: وظیفه من در زمین گل زدن نیست بلکه باید برای طارمی موقعیت ایجاد کنم و اگر هم توانستم خودم به حریفان گل بزنم.تمام تلاشم این است که خواسته های برانکو را در زمین برآورده کنم و فکر می کنم او از عملکردم راضی باشد.

علیپور ادامه داد: جدی ترین رقیب پرسپولیس برای قهرمانی خودش است.پرسپولیس تیم پرطرفداری است و اگر حاشیه نداشته باشیم قهرمان خواهیم شد.به جرات می توانم بگویم که نمی گذاریم کسی برای تیم حاشیه درست کند و هدفمان قهرمانی است.

مهاجم پرسپولیس در مورد پیدا شدن جاسوس در تیم خاطرنشان کرد: من اصلا چنین چیزی نشنیده ام و پرسپولیس جاسوس ندارد.ما تمام تمرکزمان روی بازی ها و دستورات برانکو است تا به هدفمان که قهرمانی است برسیم.

وی اظهار داشت: باید از طاهری و برانکو تشکر ویژه کنم.سرپرست باشگاه تا کنون خواسته هایمان را اجابت کرده و نگذاشته کمبودی احساس کنیم.

601/101

کد خبر: 691331

وب گردی

وب گردی