اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد توانایی مرمت آثارتاریخی را دارند/عملکرد دکتر میرزاده مطلوب است

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین گفت: اساتید و دانشجویان آزاد اسلامی می توانند به عنوان کارشناسان و خبره های علمی همکاری های خوبی را در مرمت و بافت های تاریخی کشور را خواهند داشت.

کامران رضائیان پور در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: توانایی و نیروی کار متمرکز در مراکز آموزشی و علمی می تواند به مرمت و حفاظت از آثار تاریخی کشور کمک شایانی کند که در این زمینه دانشگاه آزاد از ظرفیت قابل قبولی برخوردار است.

او با بیان اینکه در این خصوص پیشنهادی را مبنی بر همکاری مرمت بافت ها و بناهای تاریخی از سوی میراث به دانشگاه آزاد ندیده ام گفت: اگر این موضوع روزی محقق شود دانشجویان و اساتید دانشگاه می تواند با ارائه مقالات اطاعات اولیه را در پیرامون آن بنا را خواهیم داشت.

این عضو هیات علمی معماری دانشگاه آزاد ورامین گفت: در این زمینه می توانیم کار های مطلوب و شایسته را در شهر های تاریخی از جمله کاشان و اصفهان را با دانش آموختگان دانشگاه آزاد انجام دهیم.

رضائیان به توسعه فضای سبز دانشگاهی نیز اشاره کرد و گفت: به دلیل قیمت زیاد زمین در شهرها و واحدهای آموزشی می توان با استفاده از الگوی فضای سبز عمودی و بام سبز تا حدودی فضا های سبز را در نواحی مختلف دانشگاهی ایجاد کرد.

او ادامه داد: این سبک الگو را می توان در برخی از کشورهای اروپایی مشاهده کرد که به دلیل اندک بودن فضا با استفاده از الگوی بهینه، فضاهای سبزی را در کنار محیط های آموزشی ایجاد می کنند.

او با اشاره به اینکه وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی درحوزه علمی و آموزشی روند رو به رشدی را طی می کند گفت: عملکرد دکتر میرزاده نسبت به دوره های قبلی بهتر است و امیدوارم با همین روند به پیش برود.

او با ارائه راهکاری گفت : با مشاوره گرفتن از واحدهای مختلف آموزشی می توان مشکلات را حل کرده و نگرانی ها به دلگرمی و امید تبدیل کرد.

702/700

کد خبر: 691358

وب گردی

وب گردی