هاوارد وب: مورینیو مثل دیوانه‌ها رفتار کرد

داور سرشناس انگلیسی به انتقاد از ژوزه مورینیو پرداخت و رفتار او را با داور در دیدار برابر برنلی زیر سوال برد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه تایمز، در یکی از دیدارهای حساس هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد در اولدترافورد از برنلی پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مورینیو در این دیدار به شدت به عملکرد داور اعتراض داشت. او بر این باور بود که مارک کلاتنبرگ یک ضربه پنالتی را در نیمه نخست به سود تیمش نگرفته است. همین باعث شد تا در تونل ورزشگاه بعد از پایان نیمه نخست با داور درگیری لفظی پیدا کند. مورینیو به گرفته نشدن پنالتی تیمش در نیمه دوم آنقدر اعتراض کرد تا کلاتنبرگ او را از بازی اخراج کند.

هاوارد وب داور سرشناس انگلیسی به انتقاد از مورینیو پرداخت و گفت: او لذت و هیجان را به لیگ برتر انگلیس آورده است. وقتی از چلسی اخراج شد، ناراحت شدم اما او باید بداند از هر وسیله‌ای برای تحریک داوران استفاده می کند. داوران باید شخصیت قوی داشته باشند و فریب حرکات مورینیو و حاشیه سازی‌های او را نخورند.

او ادامه داد: مورینیو مثل دیوانه ها رفتار کرد. او هدایت یکی از بزرگترین تیم های جهان را برعهده دارد. به جای آنکه روی نیمه دوم تمرکز کند، سخنان زشت و تندی را علیه داور بر زبان آورد و همین هم باعث شد تا از بازی اخراج شود. اگر مورینیو چنین برخورد زشتی نمی‌کرد، داور هرگز او را اخراج نمی کرد.

منچستریونایتد در فصل جاری نتایج ناامید کننده ای کسب کرده است و با صدر جدول رده بندی، هشت امتیاز اختلاف دارد. همین باعث شده تا مورینیو فشار زیادی را تحمل کند.

603/101

کد خبر: 691378

وب گردی

وب گردی