ال‌جی G6 به سنسور تشخیص عنبیه مجهز شده

حتما می‌دانید که یکی از ویژگی‌های جدید گلکسی نوت ۷ وجود سنسور تشخیص عنبیه چشم بود. البته از آنجایی که این گوشی سریع به پایان راه خودش رسید، افراد زیادی نتوانستند از این سنسور استفاده کنند. حالا شایعات جدید می‌گویند که ال‌جی قصد دارد در گوشی G6‌ از سنسور تشخیص عنبیه چشم استفاده کند.

به گزارش ایسکانیوز، قبل از سامسونگ و ال‌جی شرکت فوجیتسو هم این تکنولوژی را در سال ۲۰۱۵ روی برخی از گوشی‌های خودش قرار داده بود. این تکنولوژی می‌تواند جایگزینی برای سنسور تشخیص اثر انگشت باشد یا حتی در کنار آن ویژگی‌های امنیتی بیشتری را در اختیار مردم قرار دهد.

در این شایعه گفته شده سنسور تشخیص عنبیه چشم و دوربین جلو در یک قسمت قرار گرفته‌اند و در قالب یک بخش دیده می‌شوند. این موضوع روی گلکسی نوت ۷ تفاوت داشت و سنسور تشخیص عنبیه و دوربین جلو در دو بخش مختلف بودند. البته گفته شده که این سنسور سریع‌تر از سنسور نوت ۷ است.

انتظار داریم که استفاده از سنسور تشخیص عنبیه چشم هم همانند سنسور تشخیص اثر انگشت همگانی شود و روی تعداد بیشتری از گوشی‌های موجود در بازار قرار بگیرد. به احتمال زیاد گوشی G6 در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد شد.

201

منبع: دیجی کالا

کد خبر: 691398

وب گردی

وب گردی