صدقی: دکتر میرزاده، دادگان و پهلوان کار بزرگی برای فوتسال  انجام دادند

سرپرست تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از مهم ترین کارهایی که دانشگاه آزاد انجام داده تشکیل تیم فوتسال دانشگاه بود.

حسین صدقی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، در خصوص تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: زقابت های لیگ برتر از 6 مرداد ماه سال 95 آغاز شد. دانشگاه آزاد قصد تیم داری در لیگ برتر فوتسال را نداشت، اما چند هفته مانده به شروع لیگ با رایزنی هایی که با مسوولان تیم شهید منصوری قرچک داشتند، این تیم به دانشگاه آزاد واگذار شد. ما با سه، چهار جلسه تمرین در این مسابقات شرکت کردیم و به دلیل کمبود وقت بازیکنان ما آنطور که باید عملکرد خوبی نداشتند و کمی تیم متزلزل بود، به همین خاطر نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی ادامه داد: وقفه ای که به خاطر تیم ملی در لیگ برتر افتاد فرصت خوبی بود تا ما بتوانیم تیم را یکپارچه کنیم و با قدرت به مسابقات لیگ بازگردیم. در این فرصت موفق شدیم چند بازیکن هم جذب کنیم؛ قدرت و پتانسیل اصلی تیم دانشگاه آزاد بعد از باری با مس و تاسیسات دریایی مشخص شد. اما ما در قرعه هم بدشانسی آوردیم و در اولین دیدارهایمان با تیم هایی بازی داشتیم که برای قهرمانی بسته شده بودند و در جدول سال گذشته از نفرات اول تا چهارم بودند. با همه این تفاسیر و شرایط موجود نتایج خوبی گرفتیم.

صدقی ادامه داد: طبق نظر کارشناسان تیم دانشگاه آزاد در تعطیلات پیشرفت چشم گیری داشته است. میانگین سنی تیم ما 23 سال است و تیم کاملاًجوانی داریم. بازکنان شایسته و آینده داری در این تیم هستند که در آینده بیشتر از تیم فوتسال دانشگاه آزاد خواهید شنید. در حال حاضرهم تمرینات در سالن شهرک غرب برگزار می شود. دانشگاه آزاد اسلامی در سطح تهران سه سالن استاندارد دارد که قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی را دارد.

سرپرست تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی در خاتمه افزود: لیگ برتر فوتسال ایران از بازیکنان و تیم های قدرتمندی تشکیل شده است سطح بالایی دارد. همه تیم ها قوی هستند و رقابت ها سخت و دشوار، اما ما تمام تلاشمان را می کنیم تا زحمات محمد دادگان و پهلوان را جبران کنیم. شایان به ذکر است یکی از مهم ترین کارهایی که دانشگاه آزاد انجام داده تشکیل تیم فوتسال دانشگاه بود. استان بزرگی مثل تهران به دو تیم در لیگ برتر احتیاج دارد که با تدابیر دکتر میرزاده، دادگان و پهلوان این اتفاق افتاد و منصور قرچک این بار در نام دانشگاه آزاد در تهران ماندنی شد.

602/101

کد خبر: 691417

وب گردی

وب گردی