مهابادی: می خواهیم مقابل پیکان خوب بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت:امیدوارم بازی خوبی مقابل پیکان انجام بدهیم.

به گزارش ایسکانیوز، داود مهابادی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در جام حذفی عنوان کرد: من آرزوی سلامتی برای پور حیدری دارم به پیروانی و چمنیان بابت صعود تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی انجام دادیم و امیدوارم بازی خوبی مقابل پیکان انجام بدهیم.پیکان یکی از دو، سه تیم برتر ایران است که کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد اگر فردا بتوانیم پیروز شویم به مرحله بعدی جام حذفی فکر می‌کنیم، اگر هم پیکان پیروز شد برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی در مورد اینکه برخی از تیم‌های لیگ یکی از جام حذفی کنار کشیدند و برنامه شما چیست، گفت: اگر بخواهیم مقایسه اجمالی بین لیگ یک و لیگ برتر داشته باشیم باید بگویم سطح بازی‌ها خیلی به هم نزدیک شده است. حضور مربیان تراز اول فوتبال ایران بر کیفیت این مسابقات افزوده است.

مهابادی تامی کید کرد: مربیانی که سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی در آسیا دارند یا چند دوره در لیگ برتر قهرمان شده‌اند اکنون در لیگ یک مربی‌گری می‌کنند و سطح لیگ یک بسیار بالا رفته است. تیم‌هایی هم که از مسابقات حذفی کنار کشیدند برخی از آنها به خاطر مشکلات مالی بوده، ما هم اگر بتوانیم از گروهمان صعود می‌کنیم و اگر نتوانستیم به جام حذفی به چشم بازی تدارکاتی خوب نگاه می‌کنیم. پیکان جزو سه تیم اول لیگ برتر است و مربی و بازیکن خوبی دارد.

602/101

کد خبر: 691536

وب گردی

وب گردی