اسفندیاری: موفقیت های دانشگاه آزاد اسلامی با حمایت های دکتر  میرزاده صورت گرفته است/ با صدرنشین لیگ بازی داریم

سرمربی تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هفته آینده با تیم صدرنشین لیگ بازی داریم .

علی اسفندیاری در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: شهرداری دامغان در اولین سال حضورش در لیگ ووشو با قدرت ظاهر شده و حریفان خود را شکست داده و در صدر جدول قرار دارند.با شکست این تیم قدرتمند صدرنشین خواهیم شد.

وی افزود: در هفته اول رقابت‌های ووشو که برگزار شد، تیم دانشگاه آزاد در اولین دیدار خود مقابل مقاومت بسیج پیروز میدان شد. حریف بعدی ما شهرداری دامغان است که تمرینات خود را برای این تیم شروع کردیم و از هفته آینده اردو چند روزه مان را آغاز خواهیم کرد.

اسفندیاری ادامه داد: قهرمانی برای ما کار سختی است چرا که سعی کردیم همانند سال گذشته تیم را جوان ببندیم و از بازیکنان جوان تر استفاده کینم.ما در تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی تنها دو ملی پوش داریم اما در دیگر تیم های بزرگ حداقل 4 ملی پوش حضور دارند و این موضوع کار را برای ما سخت می کند.امیدوارم با همین تیم فینالیست شویم.

سرمربی تیم ووشو دانشگاه ازاد اسلامی تاکید کرد: به نظر من دانشگاه تا جایی که در توانش بوده از تیم‌های ورزشی حمایت کرده است. در حال حاضر تیم دانشگاه آزاد در بیشتر رشته‌های ورزشی تیم‌داری می‌کند و یک برند ورزشی محسوب می شود. همه این موفقیت ها با حمایت دکتر دادگان و میرزاده صورت گرفته است. صورت می گیرد.

وی در پایان عنوان کرد: جا دارد که به کاراته کاران تیم ملی که عضو تیم دانشگاه ازاد هستند قهرمانی شان را تبریک بگویم و امیدوارم همچنان شاهد موفقیت ورزشکاران باشیم.

601/101

کد خبر: 691555

وب گردی

وب گردی