صابری: در مجموعه دانشگاه ازاد اسلامی سلامت مالی وجود دارد/ تیم را کامل نبسته ایم

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه ازاد اسلامی گفت: تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی 10 سال است که در لیگ تیمداری می کند.

حمیدرضا صابری در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: بازی های تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی از آذر ماه شروع می شود و چند وقت دیگر قرعه کشی لیگ انجام خواهد شد.

وی افزود: تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد را کامل نبسته ایم و قصد داریم تا چند بازیکن دیگر را به تیم جذب کنیم تا لیگ را با قدرت آغاز کنیم.تا کنون نوشاد عالمیان را جذب کرده ایم و به زودی لیست را کامل خواهیم کرد.

صابری ادامه داد: 10 سال است که دانشگاه آزاد در رشته تنیس روی میز تیمداری می کند و من از اول درکنار تیم حضور داشتم و از زمان حضور دادگان به عنوان سرمربی انتخاب شده ام و صفر تا صد این رشته برعهده ام است.

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: تنها دلیل حضورم در دانشگاه آزاد اسلامی حضور دادگان و میرزاده است. یکی از نکات اصلی که در دانشگاه به چشم می آید سلامت مالی این مجموعه است.

صابری خاطرنشان : در دانشگاه آزاد جوی حاکم است که بازیکنان برای حضور در این تیم حاضر هستند 20 درصد کم تر از تیم های دیگر بگیرند و قرارداد امضا کنند.چون تمام پرداختی ها به موقع انجام می شود بازیکنان با علاقه زیاد به سمت تیم می آیند.

601/101

کد خبر: 691569

وب گردی

وب گردی