تغییر کاربری املاک مسکونی به تجاری؛ بیشترین شکایت شهروندان در قلب تهران

شهروندان در قلب تهران شکایات خود را به شهرداری منطقه 6 اعلام کرده‌اند که بیشترین شکایات مربوط به تغییر املاک مسکونی به تجاری است.

به گزارش ایسکانیوز وبه نقل از خبرآنلاین، شهروندان زیادی در تهران مشکل و شکایت خود را با سامانه های نظارتی 137 و 1888 با شهرداری در میان می گذارند.

بازرس و مسئول سامانه های 137 و 1888 منطقه 6 در مرکز تهران با بیان اینکه تعداد پیام های ثبت شده در سامانه 1888 در 6 ماه نخست امسال 911 مورد بوده است، گفت: ثبت پیام های مردمی و رسیدگی به این پیام ها افزایش رضایتمندی شهروندان را در پی داشته است .
محمدحسین هنجنی با بیان اینکه این پیام ها در مدت زمان فروردین تا شهریور 95 ثبت شده گفت: بیشتری پیام های مردمی در خصوص تغییرکاربری از مسکونی به تجاری 165 مورد، آبیاری درختان 121 مورد و سدمعبر دستفروشان 117 مورد بوده است.
او با اشاره به اینکه ناحیه 1 و ناحیه 2 با 157 پیام ثبت شده بیشترین پیام مردمی را در منطقه داشته اند گفت: بیشترین مواردی که مردم در مجموع نسبت به آن انتقاد یا پیشنهاد داشتند مرتبط با موضوعات خدمات شهری بوده است.
بازرس و مسئول سامانه های 137 و 1888 منطقه 6 با بیان اینکه با راه اندازی این دو سامانه مشارکت شهروندان در خصوص موضوعات شهری بالا رفته است گفت: هدف اصلی ما بهبود وضعیت خدمات رسانی به مردم است که این مهم با مشارکت مردم بهتر صورت گرفته و سبب می شود رضایت شهروندان بالاتر رود. همچنین اصلاح نحوه پاسخگویی به پیام ها، خدمات رسانی مطلوبتر به شهروندان، افزایش سرعت رسیدگی به پیامها و ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات ارائه شده به مردم همواره مورد توجه بوده است.

700700

کد خبر: 691595

وب گردی

وب گردی