برگزاری جلسه شورای هماهنگی معاونان سما دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان در واحد لنگرود

جلسه شورای هماهنگی معاونان سما دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان با حضور دکتر امیر تیموری رییس  شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان ، دکتر صابری دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان و دکتر فیروزان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود و معاونین سما در سالن جلسات واحد لنگرود برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای این جلسه امیر حسین فیروزان سرپرست واحد لنگرود ضمن خیر مقدم به کلیه مدعوین و تشکر و قدردانی ویژه از حضور امیرتیموری در دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود توضیحات کوتاهی در مورد وضعیت واحد ، رشته های دایر ، تعداد دانشجویان و اعضای هیات علمی بیان کرد.

فیروزان در ادامه پتانسیل بالای واحد در جهت جذب دانشجو ی بیشتر در رشته هایی که متقاضی کمتری دارد را در ترم آینده از اولویت های کاری دانشگاه برشمردند و از برنامه ریزی جهت ایجاد بستر مناسب برای جذب دانشجو و کسب درآمدهای غیر شهریه ای از طریق ایجاد کمیته های دانش بنیان و سرمایه گذاری در سطوح مختلف خبر دادند.

در ادامه امیرتیموری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و رییس شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان با تشکر از حضور همکاران ضمن گرامی داشت یوم الله 13 آبان نسبت به حضور فعال همه ی عزیزان دانشگاهی در راهپیمایی این روز تاکید نموده و یادی هم ، از (شهید اتابه) از شهدای مدافع حرم که به تازگی به درجه ی رفیع شهادت نایل شدند نمود و قدردان حماسه آفرینی این عزیزان که در پاسداشت حریم ولایت هستند نیز شدند.

امیر تیموری در ادامه پس از دریافت آمار ثبت نام ترم جاری آموشکده های سما استان ، آسیب شناسی موانع پیش آمده در عدم جذب دانشجو در سطح استان را از اولویت های این جلسه برشمردند.

او همچنین تصویب رشته های جدید در آموزشکده ها را نیز در دستور کار معاونین جهت رشد هر چه بیشتر دانشگاهها با حفظ استانداردهای آموزشی و پژوهشی قرار داد و کاهش موانع داخلی و افزایش کیفیت خدمات به دانشجویان را یکی از بهترین راه های ممکن برای جذب دانشجو در شرایط کنونی اعلامرکرد.

رئیس دانشگاه آزاد استان گیلان یکی از مهمترین اقدامات سال جدید را کنترل دقیق بودجه دانسته و درگیری معاونین در تبیین بودجه آموزشکده های تحت معاونت خود را از اولویت های کاری آنان برشمردند و نسبت به کنترل و مدیریت هزینه ها ی جاری در تمامی سطوح تاکید نمودند.

در کلام پایانی از زحمات و تلاش های معاونین و وروسای آموزشکده ها که در راستای اعتلای فرهنگ و دانش و تحقق اهداف عالی دانشگاه انجام وظیفه می کنند.

200

کد خبر: 691633

وب گردی

وب گردی