رویکردها و سیاست های دکتر میرزاده در موضوع تحصیلات تکمیلی اقدامی هوشمندانه و مثبت است

ابراهیم خراسانی: رویکرد ها و سیاست های دکتر میرزاده به خصوص در بحث توسعه تحصیلات تکمیلی برای تمامی واحدها از جمله بافت کرمان مفید بوده و در ارتباط با بحث اقتصاد دانش بنیان و درآمدزایی خارج از شهریه دانشگاه واحد بافت اقدامات مثبتی را انجام داده است.

به گزارش ایسکانیوز، ابراهیم خراسانی، رییس واحد بافت کرمان گفت: در واحد بافت کرمان دانشگاه آزاد اسلامی از 17 جلد کتاب که توسط پژوهشگران واحد در سال 95 چاپ شده است رونمایی کرده ایم، همچنین از مهر ماه در مقطع دکترای دامپزشکی، الهیات و علوم سیاسی، با مجوز وزارت علوم دانشجو گرفته ایم. از مهرماه نیز مدارس سما را در مقطع پیش‌ دبستانی تاسیس کرده که با توجه به کوچکی شهر استقبال خوبی از آن شده است.

وی افزود: رویکرد ها و سیاست های دکتر میرزاده به خصوص در بحث توسعه تحصیلات تکمیلی برای تمامی واحدها از جمله بافت کرمان مفید بوده و در ارتباط با بحث اقتصاد دانش بنیان و درآمدزایی خارج از شهریه دانشگاه واحد بافت اقدامات مثبتی را انجام داده است از جمله این اقدامات این است که: مسئولیت سلف سرویس دانشگاه و خوابگاه دانشجویی این واحد بافت را به بخش خصوصی واگذار کرده‌ایم. همچنین
کاشت گل محمدی را در این واحد در زمین‌هایی حدود 4 هکتار کشت کرده ایم که چیزی حدود 10 میلیون تومان برای واحد درآمدزایی داشته است. بعلاوه این واحد برای برگزاری دوره‌های ضمن خدمت و همین طور در بخش ساها که دکتر میرزاده روی آن بسیار تاکید دارند اعلام آمادگی کرده است.

خراسانی گفت: واحد بافت در زمینه پژوهش از جمله واحدهای سرآمد استان است که مطالعات و مقالات isi بسیاری دارد. همچنین 100 طرح پژوهشی دارد که حدود 20 طرح آن در حال اجرا است بعلاوه بالای 40 کتاب از اساتید این واحد چاپ شده است که حدود 7 کتاب را امسال چاپ کرده‌ایم.

وی فعالیت‌های دانش بنیان دانشگاه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در حال حاضر دانشگاه‌ها از بحث آموزش صرف گذاشته‌ است و موضوع پژوهش نیز به آنها اضافه شده است، در مرحله بعدی بحث اقتصاد دانشگاه‌هاست که منفعت و درآمدش از کارهای اقتصادی انجام شود که در این زمینه تلاش‌های دکتر میرزاده ستودنی است.

200/202

کد خبر: 691662

وب گردی

وب گردی