دوج چلنجر هلکت در برابر هلکت هنسی/تصاویر

مقایسه‌ای بین دوج چلنجر هلکت ۷۰۷ اسب بخاری و دوج هلکت هنسی ۸۵۰ اسب بخاری را مشاهده کنید.

به گزارش ایسکانیوز، این که نسخه‌ی استاندارد دوج چلنجر هلکت ماسل کار بسیار خوبی است بر هیچ کسی پوشیده نیست، اما این خودرو بسیار ساده است و نسخه‌ی تیونینگ شده‌ی ۸۵۰ اسب بخاری آن توسط هنسی از هر جهت بهتر از نمونه‌ی تولیدی استاندارد است.

دوج چلنجر هلکت بدون شک یکی از عجایب هفتگانه‌ی دنیای خودرو است. این خودرو ظاهر زیبا و روح یک ماسل کار را در خود دارد و در ضمن عملکرد خوبی را در کنار امکانات مناسبی ارائه می‌کند. این خودرو شاید مورد علاقه‌ی همگان نباشد اما در آمریکا دقیقا همان چیزی است که دوست دارید.

برای آن‌هایی که از این گربه‌ی وحشی ماسل خود قدرت بیشتری می‌خواهند، شرکت تیونینگ هنسی نسخه‌ای ارتقا یافته را تدارک دیده است که با نام HPE850 Upgrade شناخته می‌شود. همانطور که از نام آن مشخص است، قدرت تولیدی این خودرو از ۷۰۷ اسب بخار نسخه‌ی استاندارد به ۸۵۰ اسب بخار در دور موتور ۶۲۰۰ دور بر دقیقه رسیده است.

در این خودرو واحد کنترل الکترونیکی موتور ارتقا یافته است و یک نرم افزار تیونینگ بر روی آن نصب شده است. همچنین می‌توانید در ویدئوی دوم فیلمی را که در آن شاسی خودرو بر روی دستگاه dyno قرار گرفته است را مشاهده کنید. به خودرو بازگریدیم، HPE850 از فیلتر هوا با جریان زیاد، ارتقای بوست تولیدی تا ۱ الی ۲ psi و دریچه‌ی گاز جدید استفاده می‌کند. همچنین بر روی استراحت گاه‌های پشت سری این خودرو نشان هنسی دوخته شده است و در نقاط مختلف کابین نیز نوشته‌ی HPE850 به چشم می‌خورد. همانند همیشه، این تیونر بر روی داشبورد خودرو یک پلاک نصب می‌کند که شماره سریال خودروهای خاص روی آن درج شده است.

201

منبع: زومیت

کد خبر: 691672

وب گردی

وب گردی