معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان اصفهان: در جوامعی که نماز ترک شود،گناه زیاد می شود

سومین نشست تخصصی نماز با حضور حجت الاسلام رنجبرمعاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان اصفهان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه با حضور جمعی از دانشجویان و اساتید برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این نشست حجت الاسلام رنجبر، با اشاره به این که ارتباط با خدا می تواند درمان بسیاری از دردها باشد، گفت: خداوند خالق انسان است و بهتر از هرکسی به نیازهای انسان احاطه وآگاهی دارد انسان موجودی است دارای دو بعد جسم و روح وهر دو نیاز به غذا دارد درغیر این صورت انسان بیمار می­شود. غذای روح نماز وعبادت، وهرکجا، به نیاز روح توجه نشود مشکلات روحی، روانی و افسردگی پیدا می­شود

. وی افزود: " در جوامعی که نماز ترک شود،آسیب های اجتماعی وگناه زیاد می­شود ."وی اظهار کرد: شیطان بر سر نماز دام می­گسترانده تا خدا را از زندگی ما بیرون ببرد، وقتی خدا رفت، شیطان جایگزین آن می شود و زندگی ما، زندگی شیطانی می شود. انکار نماز وایجاد شبهات و اشکال وایراد در رابطه با نماز وغیره همه از دام های شیطان است چرا که هیچ جیزی مانند نماز بینی شیطان را به خاک نمی مالد.

او در پایان اذعان داشت: سه شرط را اگردر نماز رعایت کنیم حتما به آثار و برکات آن پی می بریم 1- نماز اول وقت2- نماز به جماعت 3- نماز در مسجد .وی به دانشجویان توصیه نمود، سعی کنید این سه شرط را رعایت نمایید .ان شاالله آز آثار وبرکات آن بهره مند خواهید شد.

200

کد خبر: 691718

وب گردی

وب گردی