پیام رییس واحد یادگار امام(ره)  به مناسبت 13 آبان

دکتر سیدفرج الله موسوی  به مناسبت 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

13آبان تجلی افتخار ملت ایران در مبارزه با استکبار است، در سال 57 مصادف با چنین روز خجسته ای دانشجویان و دانش آموزان پیرو مکتب امام خمینی (ه) توانستند با دانایی، همدلی ، ایثار و فداکاری لانه جاسوسی اهریمن را تسخیر و افتخاری بزرگ را برای تاریخ استکبار ستیزی ایران بیادمان گذارند.

واقعه ی سیزده آبان که به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی، انقلاب دوم نامیده شد، به دل های مؤمنان قوت بخشید و غروری مقدس و حماسه آفرین را در آنان زنده کرد. پرتوی تابناک از انوار الهی بر آنان تابانید و درس هایی بزرگ از شهادت و رشادت و دلیری به آنان آموخت. در سیزدهم آبان، مردم سرافراز ایران به همه ی مستضعفان جهان نشان داد که دیوار ستم، شکستنی است.

سیزده آبان در تاریخ انقلاب جایگاه ویژه ای دارد چراکه دانشجویان متعهد و انقلابی ایران توانستند در امتداد خون شهدای دانش آموز، با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا قدرت شکست ناپذیری این طاغوت زمان را درهم شکنند و فریاد ظلم ستیزی انقلاب ایران را در صحنه های بین الملل طنین انداز نمایند.

دانشگاهیان واحد یادگار امام(ره)، با گرامیداشت یاد همه شهدای والامقام انقلاب اسلامی ، همگام با اقشار مختلف مردم قدرشناس ایران، در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار، حضوری فراگیر و گسترده خواهند داشت و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز می‌نمایند.

اینجانب این روز مبارک را به همه ی دانش آموزان و دانشجویان گرامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند سبحان پیشرفت و سر بلندی را برای همه پویندگان طریق معرفت به ویژه نسل پویای انقلاب اسلامی مسئلت دارم.

دکتر سیدفرج الله موسوی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

واحد یادگار امام(ره) شهرری

200

کد خبر: 691756

وب گردی

وب گردی