صادقی: حضور دادگان و کادرش تحولی در ورزش دانشگاه ایجاد کرد

سرپرست تیم ووشوی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: من با مدیرهای قبلی هم کار کرده ام اما حضور محمد دادگان و کادرش تحولی در ورزش دانشگاه ایجاد کرد.

الهه صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص شرایط تیم ووشوی دانشگاه آزاد گفت: لیگ برتر ووشو هنوز شزوع نشده است و ما درحال حاضر به در تدارک اولیه تیم هستیم؛ تا اینجای کار نفراتی که می خواستیم را جذب کردیم و خود را برای دیدار پدیده آیندگان و هیأت آذربایجان شرقی که 21 آبان ماه برگزار می شود آماده می کنیم.

وی ادامه داد:تمرینات ما از یک هفته قبل از شروع لیگ در استادیوم آزادی، آکادمی ووشو برگزار می کنیم. شرایط کلی تیممان خیلی خوب است، جذب بازیکن به طوری صورت گرفت که حدود 70% از بدنه تیم سال گذشته حفظ شده است، مریم هاشمی، فاطمه حیدری و بازیکن دیگر ما عضو تیم ملی هستند. فکر می کنم لیگ سختی پیش رو داشته باشیم؛ تیم های جدیدی به این دوره از مسابقات اضافه شده اند و سطح مسابقات را بالا می برند. از اصلی ترین رقبای ما می شود به بیمه رازی اشاره کرد، او با 5 ملی پوشی که دارد رقیب سختی برای ما خواهد بود؛ اما ما تمتم تلاشمان را می کنیم مانند سال قبل نتایج قابل قبولی کسب کنم.

سرپرست تیم ووشوی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در خاتمه عتوان کرد: جای دارد تشکری هم از مسوولان تربیت بدنی دانشگاه آزاد داشته باشم که امسال هم امکانات رفاهی خوبی در اختیار ما گذاشتند، به تصمیمات و خواسته های ما اهمیت دادند و به طوری راه را برای قهرمانی و موفقیت ما هموار کردند. من با مدیرهای قبلی هم کار کرده ام اما حضور محمد دادگان و کادرش تحولی در ورزش دانشگاه ایجاد کرد، آن ها روز به روز بهتر می شوند و به ورزش دانشگاهی و کشور کمک بسزایی می کنند.

602/101

کد خبر: 691767

وب گردی

وب گردی