پیام دانشگاهیان واحد بجنورد به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کردند.

به گزارش ایسکانیوز، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سیزده آبان در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی جلوه گاهی کم نظیر از حوادث و رویدادهایی است که بیش از هر زمان دیگری خط روشن مبارزه با ستم، استکبار و استعمار خارجی را به نمایش می گذارد. حافظه تاریخی ملت ایران به یاد می آورد که دشمنان استقلال و آزادی ایران اسلامی در چنین روزی پیشوای سیاسی و مذهبی آنها مرجع عالیقدر جهان اسلام امام خمینی (ره) را چگونه مجبور به ترک سرزمین و دوری از ارادتمند و یاران خویش نمودند.

سیزده آبان برای ملت ایران یادآور کشتار خونین مردم بی دفاع و بویژه دانش آموزان مظلوم و بی گناهی است که توسط عمال رژیم وابسته به غرب و آمریکا صورت گرفت و ایضا سیزده آبان فراتر از تمامی حوادث ناگوار و خاطرات تلخی که در آن رقم خورده است ، یادآور آتشفشان خشم ملت ایران در سال 1358 تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار است که استکبار جهانی را به زانو درآورد.

اکنون برای ملت قهرمان ایران سیزده آبان نمادی با شکوه و درخشان از ظلم ستیزی ،حریت و فداکاری است که در چنین روزی فریاد استقلال خواهی آنان برای همیشه خط بطلانی بر اندیشه های سلطه جویانه و آرزوهای تجاوزگرانه دشمنان قسم خورده ملت سلحشور ایران خواهد کشید.

بدینوسیله ما اساتید ،کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد با اعلام حضور در راهپیمایی یوم ا... سیزده آبان بار دیگر خشم و قهر انقلابی خویش را بر علیه دشمنان قسم خورده این مرز و بوم به نمایش خواهیم گذاشت.

( والسلام علیکم و رحمة ا... و برکاته )

200

کد خبر: 691775

وب گردی

وب گردی