بیانیه جامعه مدرسین به مناسبت سالروز سیزدهم آبان‌ماه

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در آستانه فرارسیدن سالروز سیزدهم آبان‌ماه، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«یوم­ الله 13 آبان، در گستره­‌ی عظیم مبارزات حق‌طلبانه مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی، یادآور حوادثی است که بازخوانی و بزرگداشت آن پیام‌آور عزت، اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی است.

خروش انقلابی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران؛ "خمینی کبیر قدس سره" در نفی طاغوت و قانون سلطه­ گرانه کاپیتولاسیون، شهادت دانش آموزان و فرزندان عزیز کشور و همچنین تسخیر لانه­ جاسوسی شیطان بزرگ، همه برگ‌هایی از کتاب سترگ انقلاب اسلامی ایران است. انقلابی که امروز پرچم‌دار جبهه جهانی حق علیه باطل و مبارزه با ظلم و استکبار و امیدبخش مستضعفان و مظلومان جهان است. دست پلید استکبار جهانی و امریکای جنایتکار اکنون پشت صحنه تمام دشمنی‌ها و چپاول‌های ظالمانه علیه ملت ایران است. مبارزه با آمریکا به‌عنوان مصداق بارز استکبار و دشمن درجه یک بشریت، مبارزه در خط مقدم دفاع از انسانیت و آزادگی است.

جهان اسلام غرق در خون‌هایی است که از سرنیزه‌ها و سلاح‌های آمریکایی می‌چکد. امروز یمن، سوریه، عراق، لیبی و... همه میدان زیاده‌خواهی‌ها و سرمستی‌های این رژیم جهان خوار است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای یوم‌الله 13 آبان اعلام می‌دارد ملت مسلمان ایران حتی یک لحظه میدان مبارزه با استکبار را ترک نخواهد کرد و با نفرت و انزجار خود تا رسوایی و نابودی جبهه باطل، ثابت‌قدم و امیدوار در میدان می­ماند؛ همچنین به تمام جریانات و دست‌هایی که سعی در بزک کردن چهره این نماد توحش و ستمگری دارند هشدار می‌دهد پایان خدمت و بندگی شیطان جز بردگی و ذلت نخواهد بود و آرمان استقلال، آزادی و پیشرفت در مبارزه و جهاد کبیر و ساختن ایرانی عزتمند و مقتدر با تکیه به نیروی ایمان و عمل مردم انقلابی است.»

302/300

کد خبر: 691782

وب گردی

وب گردی