اعتراض تاج به محرومیت نکونام و ملی‌پوشان/ 15 میلیارد تومان مشکل تیم ملی را حل می کند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر 15 میلیارد تومانی که قول دادند را به ما بدهند، مشکل تیم ملی را حل می‌کنم.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی تاج درباره محرومیت جواد نکونام، احسان حاج‌صفی و سردار آزمون از سوی فیفا به دلیل اتفاقات دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر اظهار داشت: ابتدا باید به اطلاعیه منتشر شده بسنده کنیم تا ببینیم کار به کجا می‌رسد سپی در یک نشست خبری اطلاعات بیشتری را ارائه می‌دهیم

وی ادامه داد: محرومیت‌ها اعلام شده اما در حال رایزنی هستیم و اعتراض خاصی را به این موضوع داشته‌ایم که تا حصول نتیجه اعتراض خود را دنبال می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد برنامه‌های تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای تیم ملی از مهم‌ترین امور است. خوشبختانه تیم‌های نوجوانان و جوانان ما جهانی شدند و تیم ملی فوتسال هم به مقام سوم دنیا رسید. تیم ملی ساحلی هم شب گذشته آمریکا را 6تایی کرد. امیدوارم امشب و فرداشب هم بتوانیم مصر و روسیه را از پیش رو برداریم.

تاج خاطرنشان کرد: تمام ناتمام ما با تیم ملی تمام می‌شود. یک بازی دوستانه در مالزی پیش‌بینی کرده‌ایم. هر چند بعد از لغو دیدار دوستانه مقابل تایلند، انتقاداتی از ما صورت گرفت که چرا پاپوا گینه نو را انتخاب کردیم اما واقعیت این است که با توجه به اتفاقات منجر به لغو دیدار تدارکاتی مقابل تایلند، گزینه جایگزین نداشتیم. با این وجود تلاش می‌کنیم 2 بازی خوب در مالزی انجام دهیم. سپس 2 بازی هم در ایران خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: تصور مثبتی از شرایط دارم اما این تصور به معنای صعود تیم ملی نیست چون موفقیت در این بخش، سرمایه‌گذاری جدی را می‌طلبد. انتظار دارم دولت سرِ قولی که در تمرین تیم ملی بر سر آن تفاهم شد، ایستاده باشد و آن را عملی کند. اگر 15 میلیارد تومانی که قول دادند را به ما بدهند، مشکل تیم ملی را حل می‌کنم.

602/101

کد خبر: 691889

وب گردی

وب گردی