تغییر نام دانشکده فنی و مهندسی به دانشکده مهندسی مواد و معدن تصویب شد

در نشست دهم آبان ماه شورای دانشگاه تربیت مدرس ، تغییر نام دانشکده فنی و مهندسی به دانشکده مهندسی مواد و معدن به تصویب رسید.

به گزارش ایسکانیوز، در این نشست موضوع تغییر نام دانشکده فنی و مهندسی از سوی رییس دانشگاه مطرح شد. دکتر احمدی اظهار داشت: با جدا شدن 5 دانشکده از بطن دانشکده فنی و مهندسی،‌ این دانشکده عملا با دو بخش مهندسی مواد و مهندسی معدن در حال فعالیت است و با توجه به نظر هیات امنای دانشگاه در خصوص توقف انشعاب و توسعه شانه ای دانشکده ها، موضوع تغییر نام دانشکده فنی و مهندسی به دانشکده مهندسی مواد و معدن و یا مهندسی معدن و مواد در دستور کار قرار گرفت تا نام این دانشکده با محتوای آن همخوانی داشته و سبب بروز مشکل در سطح داخلی و بین المللی نشود.
وی افزود: با مقایسه نامگذاری های رایج در جهان و نیز دستاوردهای 20 ساله دو بخش مهندسی مواد و مهندسی معدن از نظر کیفی و حجمی، نامگذاری این دانشکده به نام مهندسی مواد و معدن پیشنهاد شد.
در ادامه رییس دانشکده فنی و مهندسی و اعضای شورا به بیان نظرات، انتقادات و پیشنهادهای خود پرداختند و پس از بحث و بررسی موضوع تغییر نام دانشکده فنی و مهندسی به دانشکده مهندسی مواد و معدن با اکثریت آرا تصویب شد.

201

کد خبر: 691924

وب گردی

وب گردی