کنترل اقدامات ترافیکی مرزها از طریق مانیتورینگ پلیس راه /زائران به جز گذرنامه هیچ مدرک دیگری لازم ندارند

فرمانده نیروی انتظامی به حضور پلیس راه در جاده ها از مبداء تا مقصد در مبادی استان ها اشاره و بیان کرد: اقدامات ترافیکی و مراقبتی خوبی صورت گرفته و دوربین هایی که در مسیر راه تعبیه و نصب شده، از طریق مانیتورینگ در سه مرز مهران، شلمچه و چزابه و همچنین در مرکز فرماندهی تهران کنترل می شوند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار "حسین اشتری" با حضور در شهرستان "شوش دانیال"، اظهارداشت: هدف از سفر به مرز های "مهران"،"شلمچه" و "چزابه"، بررسی جاده های منتهی به پایانه مرزی و بازدید از این پایانه ها است.

وی گفت: اقدامات زیر ساختی مناسبی در سال جاری صورت گرفته است، هر چند هنوز کفایت نمی کند و باید تا سال های آینده اقدامات زیر ساختی خودمان را انجام دهیم تا به یک حد معمول برسیم.

فرمانده ناجا ادامه داد: با توجه به حجم بالای زائران که به سمت مرز ها سرازیر می شوند، اقدامات خوبی صورت گرفته و خلاء های سال های گذشته برطرف شده است؛ امیدواریم در این چند روز آینده هم اگر نیازی هست، اقداماتی صورت پذیرد.

سردار اشتری، بازدید از مرزهای شلمچه، جزابه را یکی دیگر از برنامه های مهم نیروی انتظامی در این ایام برشمرد و افزود: بنا به گزارش های به دست آمده، آمادگی خوبی از سوی مسئولان انتظامی استان خوزستان برای پذیرش زائران وجود دارد؛ در صورت نیاز، ستاد ناجا نیز کمک های لازم جهت تسهیل در تردد زائران را انجام خواهد داد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تعداد قابل توجه ای از نیروهای ستاد ناجا، یگان ویژه و مرزبانی به عنوان نیروی کمکی به مرز های شلمچه و چزابه اعزام شد.

وی به حضور پلیس راه در جاده ها از مبداء تا مقصد در مبادی استان ها اشاره و بیان کرد: اقدامات ترافیکی و مراقبتی خوبی صورت گرفته و دوربین هایی که در مسیر راه تعبیه و نصب شده، از طریق مانیتورینگ در سه مرز مهران، شلمچه و چزابه و همچنین در مرکز فرماندهی تهران کنترل می شوند.

این مقام عالی انتظامی کشور گفت: به برکت این ایام و همکاری خوبی که زائران همیشه با پلیس داشتند و همتی که همکاران، بنده دارند، این مراسم با شکوه تر از سالهای گذشته و نیز در امنیت کامل برگزار شود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در پایانه های مرزی گذرنامه و ویزا داده نمی شود به زائران اربعین حسینی(ع)، توصیه کرد: حتما گذر نامه معتبر همراه داشته باشند و این مدارک را کمتر از 72 ساعت در شهرهای مبدا تهیه کنند.

سردار اشتری در خاتمه با اشاره به اینکه زائران به جز گذرنامه هیچ مدرک دیگری لازم ندارند، خاطر نشان کرد: کسانی که از خودرو شخصی استفاده می کنند حتما به توصیه های پلیس توجه کنند تا انشاء الله سفر بدون خطری را در پیش داشته باشند.

شایان ذکر است؛ سردار اشتری به همراه هیأتی از مسئولان انتظامی با حضور در شهرستان شوش به حرم مطهر "دانیال نبی" (ع) مشرف شدند.

700/701

کد خبر: 691948

وب گردی

وب گردی