برنامه پخش نمایش های رادیویی از ۴ شبکه رادیویی

تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش رو از چهار  شبکه رادیویی پخش خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی صدا، شبکه رادیویی فرهنگ با پخش نمایش «تکیه بر تاریکی» به استقبال هفته جدید خواهد رفت. این نمایش به نویسندگی علی جولایی یک داستان پلیسی را روایت می کند.

این نمایش به کارگردانی محمد عمرانی، تهیه کنندگی شهلا نیساری و با هنرمندی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو از روز شنبه ساعت ۱۳ روی آنتن رادیو فرهنگ می رود و حیدرصفدری صدابرداری آن را بر عهده دارد

«عاشقانه» را که از روز شنبه روی آنتن رادیو ایران می رود هدیه رضایی نوشته و داستان تلاش مردی برای شکست دادن بیماری اش است.

محسن بهرامی، مینو جبارزاده، بهادر ابراهیمی، محمد یگانه، فریبا متخصص و تعدادی از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در «عاشقانه» به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش رادیویی به تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، کارگردانی اکبر زنجانپور، صدابرداری رضا طاهری، گویندگی مهرداد عشقیان و افکت محمدرضا قبادی فر از روز شنبه ساعت ۲۲:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.

رادیو تهران هم ساعت ۱:۳۰ بامداد نمایش رادیویی «ویلای شیطان» را برای علاقه مندان پخش می کند.

نمایش «ویلای شیطان» را حسین یعقوبی نوشته که داستان زندگی زن و شوهر جوانی است که ناخواسته در موقعیتی خطرناک قرار می گیرند اما ...

در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون شهین نجف زاده، مهرداد مهماندوست، احمد ایرانیخواه، محمدرضا علی، اکبر ملایی، سینا نیکوکار و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

«ویلای شیطان» به کارگردانی مجید حمزه، تهیه کنندگی شهناز دهکردی، صدابرداری حیدر صفدری، گویندگی فریبا طاهری و افکت محمدرضا قبادی فر تهیه و تولید شده است.

همچنین سریال رادیویی «همیشه امیدی هست» به نویسندگی عباس فرهاد امینی از رادیو سلامت پخش می شود که داستان زندگی ناظم الحکما است.

در «همیشه امیدی هست» هنرمندانی چون رضا عمرانی، محمد آقا محمدی، بهناز بستان دوست، سلمان خطی، مینو جبارزاده، نگین خواجه نصیر، علی زرینی و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

این سریال رادیویی به تهیه کنندگی مهتاب امینی از روز شنبه ساعت ۲۱:۳۰به روی آنتن رادیو سلامت می رود.

سایر شبکه های رادیویی نیز با پخش نمایش های تک قسمتی به استقبال هفته جدید خواهند رفت.

500500

کد خبر: 691979

وب گردی

وب گردی