بزرگترین گردهمایی بین المللی دانشمندان و دانش پژوهان پلیمر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی گشایش یافت

دوازدهمین سمینار بین المللی علوم و تکنولوِژی پلیمر ( ISPST ) با مشارکت انجمن علمی و پلیمر ایران بزرگترین دانشگاه های ایران نظیر دانشگاه تهران، شریف ، امیرکبیر، تربیت مدرس ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در محل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این همایش که با حضور دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر نکومنش رئیس پژوهشگاه پلیمر و دبیر علمی سمینار و دکتر احسانی دبیر اجرایی برگزار شد، دکتر نکومنش ضمن تشکر از تمامی شخصیت های علمی ،دانش پژوهان و دانشمندان و همچنین از دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مجری و برگزارکننده این سمینار ،گفت: کار کارشناسی بر روی تمامی مقالات که از دانشگاه ها و مراکز معتبر علمی به دبیرخانه این سمینار ارسال شده است،صورت گرفته و تمامی مراحل داوری و پذیرش به صورت علمی بوده است.

وی با اشاره به روند چگونگی داوری و انتخاب مقالات گفت: کار ارزیابی و بررسی مقالات توسط یک گروه داوری قوی صورت گرفته که اکثر مقالات شایسته ارائه به صورت شفاهی و پوستر بوده اند.

ارائه 742 مقاله به دوازدهمین سمینار بین المللی علوم و تکنولوژی پلیمر

نکومنش ادامه داد:از 742 مقاله ارائه شده به دبیرخانه این سمینار،133 مقاله به صورت شفاهی ،551 مقاله به صورت پوستر ارائه شده و 58 مقاله نیز رد شدند،همچنین 14 نفر به عنوان سخنران اصلی حضور دارند.

همچنین دکتر شمس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و رئیس سابق واحد تهران جنوب در سخنان به ارائه گزارشی از چگونگی برگزاری این همایش بین المللی و پیشنهاد برپایی آن توسط این واحد دانشگاهی داد و افزود: واحد تهران جنوب به عنوان قطب فنی در دانشگاه آزاد اسلامی، اولین دانشگاهی است که رشته و گرایش پلیمر را ایجاد کرد.

افتتاح اولین پژوهشکده مهندسی بافت در بایوپلیمرها در واحد تهران مرکزی

وی ادامه داد: بنا داریم در استان تهران با توسعه بایوپلیمرها، آزمایشگاه ها و کارگاه های پلیمر را راه اندازی کنیم که امیدوارم به زودی شاهد افتتاح اولین پژوهشکده مهندسی بافت در بایوپلیمرها در واحد تهران مرکزی باشیم.

همچنین در ادامه این همایش دکتر حمید میرزاده به عنوان رئیس دوازدهمین سمینار علوم و تکنولوژی پلیمر به ایراد سخنرانی پرداخت.

201

کد خبر: 692009

وب گردی

وب گردی