بازدید رئیس هیات عالی نظارت منطقه 4 و هیات همراه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد

رئیس هیات عالی نظارت منطقه ۴ دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه از واحد بجنورد بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی فیروزنیا رئیس واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در ابتدای نشست با هیات عالی نظارت منطقه 4 هیات همراه گزارشی از وضعیت واحد و استان از جمله تعداد اعضای هیات علمی، دانشجویان، درصد پیشرفت پروژه های عمرانی استان، میزان درآمد غیر شهریه ای واحدهای استان و .... ارائه کرد.
دکتر عبدالمجید حلمی رئیس هیات عالی نظارت منطقه 4 دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تقدیر از رئیس واحد بجنورد و مسئولان این واحد دانشگاهی اظهار کرد: دبیرخانه هیات موسس و شروع فعالیت هیات های عالی نظارت به دستور حضرت آیت الله هاشمی در سال 94 شکل گرفت و هدف از تشکیل و فعالیت این هیات، کمک و مشورت دادن به واحدها و بیان نقاط ضعف و قوت واحدهای دانشگاهی در راستای رفع نواقص موجود و بهبود شرایط موجود و ارتقای کمی و کیفی دانشگاه بوده است.
رئیس هیات عالی نظارت منطقه 4 ضمن اشاره به جلسه اخیر معاونان اداری و مالی دانشگاه خاطرنشان کرد: در این جلسه آقای مهندس هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص بکارگیری نیروهای مازاد دانشگاه پیشنهاداتی را ارائه دادند تا این نیروها در واحدهای دانشگاهی حفظ شوند تا برای آنها با توجه به شرایط موجود کارآفرینی و کارهای جدید تعریف شود.
حلمی افزود: همچون سال های اول تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی باید در بحث کمک های مردمی و موقوفات توجه بیشتری شود و جذب اعضای هیات علمی واحدهای دانشگاهی مشروط به انجام فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی درآمدزا برای واحدها باشد.
دکتر جولایی مدیر کل دفتر فناوری و استراتژیک هیات موسس و دکتر محمود زاده معاون مدیر کل دفتر پیگیری های ویژه به تبیین حدود وظایف و اختیارت دبیرخانه هیات موسس، معرفی ساختار و وظایف محوله و در دست اقدام و نیز ارائه گزارشات این دبیرخانه پرداختند.
در این جلسه گزارش مالی 5 ساله واحد بجنورد توسط معاون هیات عالی نظارت ارائه شد.
در پایان جلسه نیز هر یک از معاونان واحد بجنورد گزارشی از عملکرد حوزه های زیربط و راهکارهای مناسب جهت ارتقای کمی و کیفی برنامه های خود ارائه دادند و بازدیدی آز آزمایشگاه ها و کارگاه های این واحد دانشگاهی انجام پذیرفت.

201

کد خبر: 692015

وب گردی

وب گردی