افزایش میزان رضایت مندی مردم از عملکرد کلانتری ها

جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه به دلیل مواجهه مستقیم کلانتری ها با آحاد جامعه، تلاش همه جانبه‌ای برای تهیه طرحی در این خصوص در حال انجام است، از افزایش میزان رضایت مندی مردم از عملکرد کلانتری ها خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار مهدی معصوم‌بیگی در این باره گفت : کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها وظیفه اصلی خدمت در خط مقدم ماموریت ناجا را عهده‌دار هستند و مهم‌ترین و گسترده‌ترین بخش نیروی انتظامی در راستای تامین و توسعه نظم و امنیت محسوب می شوند.

او افزود: جنس کار کلانتری ها و پاسگاه‌ها به گونه ای می باشد که ارتباط و تعامل شان با آحاد جامعه است و از زحمات و خدمات آنها همه مردم بهره می برند، لذا تقویت این مجموعه به نفع همگان و از ضعف احتمالی آنها نیز همه متضرر می شوند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا مطرح کرد: کلانتری و پاسگاه ها با انجام دقیق و کامل وظایف در ارتقاء رضایت‌مندی مردم، سرمایه‌های اجتماعی ناجا و احساس امنیت نقش کلیدی دارند.
سردار معصوم بیگی افزود : اقدامات خوبی از جمله افزایش سطح توانمندی کارکنان در حوزه دانشی، تخصصی،مهارتی و مدیریت کیفیت در کلانتری‌ها با استانداردهای تعریف شده به عمل آمده است و بر همین مبنا در ارزیابی‌های به عمل آمده میزان رضایت‌مندی از کلانتری‌ها بهبود یافته است.

وی گفت : برای دستیابی به شرایط مطلوب و استانداردهای مناسب تلاش مضاعف‌تری نیاز است که فرمان حضرت آقا در خصوص توجه ویژه به کلانتری‌ها فرصت جدید و ذی‌قیمتی را پیش روی ما قرار داده است.

700/701

کد خبر: 692016

وب گردی

وب گردی