انهدام باند توزیع مواد افیونی و کشف 339 کیلو تریاک در شرق استان تهران

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس استان قم یک باند توزیع مواد افیونی را منهدم و 339 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و پشتیبانی فنی موفق شدند قاچاقچیان ساکن استان فارس که قصد انتقال مواد با یک دستگاه خودرو "وراکروز" از استان های جنوبی و از مسیر استان قم به استان تهران را داشتند شناسایی کنند.

او با اشاره به کنترل نامحسوس محورهای مواصلاتی منتهی به استان تهران ، اظهار داشت: دو اکیپ از ماموران انتظامی با همکاری اکیپ های عملیاتی پلیس استان قم با تحت نظر قرار دادن این مسیرها در نهایت خودرو حامل مواد مخدر را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ماموران خودروی قاچاقچیان را در ورودی شهر "پردیسان" متوقف کردند، تاکید کرد: در بازرسی دقیق از صندوق و صندلی عقب خودرو، 339 کیلو 400 گرم تریاک کشف و پنج نفر از اعضای این باند در این رابطه دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم و قاطع خواهد بود.

700/701

کد خبر: 692022

وب گردی

وب گردی