پنجاه و هفتمین شماره هفته نامه خط حزب الله منتشر شد

پنجاه و هفتمین شماره هفته نامه خط حزب الله با سخن هفته ‌‌ای در خصوص استدلال‌های منطقی ملت ایران برای ایستادگی در برابر آمریکا با عنوان «تجربه می‌گوید در مقابل مستکبر بایستیم» ،منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع دانش آموزان و دانشجویان بخشی از شماره پنجاه و هفتمین هفته نامه خط حزب الله است.
براساس این گزارش، معظم له در بخشی از سخنان روز گذشته فرمودند:« تبلیغ می‌کنند ایستادگی امام (ره) در مقابل آمریکا به‌علت تعصب و غرور بوده، به معنای آن که امام در ایستادگی خود در برابر آمریکا منطقی نداشته است! درحالی که ایستادگی نظام و ملت ایران در برابر آمریکا بر اساس استدلال‌های کاملاً منطقی است. 95/8/12»
عکس ویژه‌ این هفته نشریه، تصویری از حضور رهبر انقلاب در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی تهران و پنجمین نمایشگاه اختراعات و ابتکارات در شهریورماه 1369 است.
پنجاه و هفتمین شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید صدر اسلام جناب عمّار یارسر، تقدیم شده است.
نسخه PDF نشریه در سه نسخه‌ تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌ توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیات‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

کد خبر: 692096

وب گردی

وب گردی