صرفه‌جویی روزانه ۷میلیون لیتر سوخت با اجرای طرح پیمایش‌

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای‌ از صرفه‌جویی روزانه ۷ میلیون لیتر سوخت در نتیجه اجرای طرح پیمایش سوخت خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شهرام آدم‌نژاد در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با ارایه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده توسط سازمان در ۶ ماهه نخست سال‌جاری، درخصوص ضرورت اصلاح اعتبارات سال ۹۵ توضیح داد.

وی اظهار داشت: با واگذاری فعالیت‌های جدید به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اعتبارات مربوط به هزینه‌های جاری و پرسنلی و تملک دارایی سرمایه‌های استانی حوزه راهداری، مطابق مصوبه شورای‌عالی اداری، در قالب ردیف‌های متمرکز ملی از منابع عمومی دولت تأمین می‌شود و اعتبار منابع عمومی سازمان از محل پیوست یک قانون و ردیف‌های متفرقه تأمین خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای‌ به بیان عملکرد سازمان در حوزه‌های مختلف در ۶ ماهه نخست سال‌جاری پرداخت و از صرفه‌جویی روزانه ۷ میلیون لیتر سوخت در نتیجه اجرای طرح پیمایش سوخت خبر داد.

آدم‌نژاد اظهار کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت، ۶۵ هزار کامیون فرسوده با استفاده از اعتبارات موضوع بند (ب) ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید عملی خواهد شد و شرایط برای نوسازی آماده می‌شود و این اقدام می‌تواند نقشی مهم در ارتقاء ایمنی، کاهش مصرف سوخت و افزایش بهره‌وری بخش حمل و نقل داشته باشد.

مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با حضور معاون و مشاور وزیر راه و شهرسازی و اعضای مجمع عمومی سازمان با هدف رسیدگی به اصلاحیه بودجه سال ۹۵ و اهداف برنامه و بودجه پیشنهادی سال ۹۶ این سازمان برگزار شد و کلیات بودجه سال ۹۶ سازمان به تصویب مجمع عمومی سازمان رسید.

402

کد خبر: 692167

وب گردی

وب گردی