حضور یکپارچه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی(2)/تصاویر

13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای دانشگاهی همراه با ملت ایران فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

به گزارش ایسکانیوز، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا و قرچک با شرکت در مراسم باشکوه راهپیمایی 13 آبان، یاد شهدا را گرامی داشته و با آرمان های والای امام راحل (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

راهپیمایی یوم الله 13 آبان همچون سالهای گذشته با حضور گسترده اقشار مردم به ویژه دانشگاهیان در شهرستان های ورامین – پیشوا و قرچک برگزار شد.

هیات رئیسه، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا و قرچک همگام و همراه با سایر مردم با شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان و با سر دادن شعارهای " مرگ بر استکبار " ، " مرگ بر آمریکا " ، " مرگ بر اسرائیل " ، " مرگ بر آل سعود " و " مرگ بر ضد ولایت فقیه " بار دیگر با آرمان های امام ، رهبری و شهدا تجدید میثاق کردند.

به مناسبت یوم الله 13 آبان راهپیمایی گسترده با حضور اقشار مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در شهر نی ریز برگزار شد.

در این راهپیمایی که از رو به روی مسجد ولی عصر (عج) آغاز شد و تا مصلای بزرگ نماز جمعه نی ریز و گلزار مطهر شهداء ادامه داشت، اقشار مختلف مردم از جمله دانش آموزان، فرهنگیان ، دانشگاهیان، هیات رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز همگام و همراه با سایر شرکت کنندگان با حمل پلاکاردهایی، شعارهای " مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود و مرگ بر استکبار" را سردادند.

این راهپیمایی با سخنرانی آیه الله حاج سید محمد فقیه امام جمعه نی ریز و عضو مجلس خبرگان رهبری و مدیر گروه معارف اسلامی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز و با قرائت بیانیه و تایید شرکت کنندگان در راهپیمایی با ندای الله اکبر در پایان قرائت هر بند از بیانیه و با حضور شرکت کنندگان در گلزار شهداء و قرائت فاتحه برای شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی خاتمه یافت.

برآیند آن ها فقط و فقط یک پیام تامل برانگیر را در بطن خود دارد و آن هم ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران است که با الهام از اندیشه عدالت محورانه شیعه پای گرفته است و با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب گره خورد و طی رهنمودهای مقام معظم رهبری تداوم یافت.

در این راستا هیات رییسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان همگام با سایر اقشار مردم در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بی اعتمادی خود را نسبت به بزرگ استکبار عالم، با حضور خود در راهپیمائی عظیم این روز به نمایش گذاشتند.

دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان همراه با سایر اقشار مردم شهرستان در مراسم راهپیمایی13آبان شرکت کردند.

مسئولان این واحد دانشگاهی با گرامیداشت یوم الله 13آبان، روز دانش‌آموز و روز ملّی مبارزه با استکبارجهانی، همراه با

تمامی اقشارمردم همیشه در صحنه شهرستان گلپایگان در این مراسم باشکوه شرکت کردند.

استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان با حضور خود در این راهپیمایی، جلوه‌هایی از وحدت و یکپارچگی امّت آزاده و سرافراز را به نمایش گذاشته، یاد و خاطره آن روزها را گرامی داشته، با آرمانهای والای انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانخوار و هم پیمانانش زدند.

دانشگاهیان واحد لنگرود همگام و همدوش با دیگر اقشار ، مردم همیشه در صحنه شهرستان لنگرود در راهپیمایی عظیم روز مبارزه با استکبار جهانی شرکت کردند

دکتر فیروزان سرپرست واحد لنگرود ضمن گرامی داشت یو ا... 13 آبان شرکت در این راهپیمایی را میثاق با آرمانهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری اعلام کرد و افزود : روز دانش آموز یاد آور حماسه عظیم امام خمینی(ره) علیه استکبار جهانی است و حضور ما دانشگاهیان در کنار دانش آموزان مشت محکمی بر استکبار جهانی خواهد بود . اینجانب این روز را به همه دانش آموزان و دانشجویان گرامی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال پیشرفت و سربلندی را برای همه پویندگان طریق معرفت خواهانم.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک به مناسب سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز همگام با مردم سراسر کشور با شور حسینی و روحیه استکبارستیزی در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، الله اکبر خشم و انزجار خود را اعلام کردند.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی خورموج در مراسم راهپمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت کردند.

استادان،کارکنان، دانشجویان، اعضای بسیج دانشجویی وکانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج همراه با سایر اقشار مردم در راهپیمایی به مناسبت سیزده آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و تبعید امام خمینی(ره) پس از عبور از خیابان ابوطالب و خیابان مصلی شهر خورموج با شعارهای مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند .

راهپیمایان ضمن میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره)، دستاوردهای انقلاب، خون شهدا، بیت مجدد خود را با ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای به نمایش گذاشتند .

در پایان این راهپیمایی ،قطعنامه سراسری در 9 ماده قرائت و بند بند آن با ذکر الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر مورد تایید راهپیمایان قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج در حاشیه برگزاری این مراسم به خبرنگار ایسکا نیوزگفت: »آمریکا و ایادی استکبار جهانی از وحدت ایرانیان در هراسند. «

وی خاطرنشان کرد: »حضور در راهپیمایی سیزده آبان نشانگر وحدت ملی است و آمریکا و ایادی استکبار جهانی از وحدت ایرانیان در هراسند. «

این مسئول دانشگاهی اضافه کرد: »دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج ضمن تجدید با آرمان‌های حضور امام بیت مجدد خود را با مقام معظم رهبری اعلام و تا آخرین قطره خون خود از استکبارستیزی دست بر نخواهند داشت. «

وی یادآور شد: »ملت ایران گوش به فرمان مقام عظمای ولایت است و دانشجویان نیز ضمن تبیین بیانات معظم له، در این حماسه سیاسی شرکت کردند.

200

کد خبر: 692280

وب گردی

وب گردی