چلسی-اورتون؛ پیش به سوی صدر

دو تیم چلسی و اورتون از سری رقابت های لیگ جزیره امشب (15آبان ماه) از ساعت 21:00 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایسکانیوز، دو تیم چلسی و اورتون از هفته یازدهم لیگ برتر جزیره به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هر دو تیم بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند، چلسی با برتری ۲-۰ مقابل ساوتهمپتون پا به این دیدار خواهد گذاشت و از سوی مقابل شاگردان کومان با پیروزی مقابل وستهام به مصاف چلسی خواهد رفت. شاگردان کونته پس از چند هفته‌ای که نتایج ضعیفی می‌گرفتند، بار دیگر به روزهای اوج خود بازگشته‌اند و موفق شده اند ۴ دیدار آخر خود در لیگ برتر انگلیس را در حالی با پیروزی پشت سر بگذارند که حتی یک گل هم در این دیدارها دریافت نکرده اند با این حال مدافعین کونته برای این دیدار باید مراقب روملو لوکاکوی آماده باشند که بار دیگر به استمفورد بریج باز می‌گردد تا مقابل تیم سابقش به میدان برود. در آخرین دیدار دو تیم، اورتون موفق شد با حساب ۲-۰ در جام حذفی چلسی را مغلوب کند، همچنین در ۶ دیدار آخری که این دو تیم در تمامی رقابت‌ها به مصاف هم رفته‌اند چلسی ۳ بار حریف خود را شکست داده است و ۲ بار نیز شکست خورده است. هر دو مربی مصدوم و محروم بسیاری برای این دیدار خواهند داشت، کورت زوما و ون‌خینکل به دلیل عدم آمادگی و سسک فابرگاس و اوبی میکل به دلیل مصدومیت جزئی حضورشان در این دیدار در هاله‌ای از ابهام است با این تفاسیر به نظر می‌رسد آنتونیو کونته بار دیگر دست به ترکیب تیمش نزند تا با همان بازیکنانی به میدان برود که در ۴ دیدار گذشته بدون هیچ گل خورده، با پیروزی زمین بازی را ترک کرده‌اند. در سوی مقابل رونالد کومان بازیکنانی نظیر محمد بسیچ، پنینگتون، براونینگ و مک کارتی را به دلیل مصدومیت و همچنین ادریس گایه را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت، همچنین حضور استکلنبرگ، لیتون بینس و آرونا کونه نیز در این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، به نظر می‌رسد کومان بار دیگر در این دیدار با ۳ مدافع مرکزی پا به این دیدار بگذارد تا شاید بتواند در برابر عملکرد خارق العاده چلسی در این هفته ها ایستادگی کند. با این حال هر دو مربی نشان داده‌اند که می‌توانند به خوبی بازیکنانشان را برای بازی‌های دشوار آماده رقابت کنند.

** داور: روبرت مدلی

** غایبان دو تیم:

چلسی: زوما و میکل (مصدومیت) | مارکو فن خینکل (وضعیت نامشخص)

پس از پیدا کردن ثبات در ترکیب تیمش، آنتونیو کونته شاهد چهار کلین شیت از سوی تیمش بوده است و سخنان امروز او در نشست خبری اش هم نشان می دهد که وی قصد اعمال کردن تغییرات آنچنانی را در ترکیب تیم برنده اش ندارد. چلسی که حالا بار دیگر به زمره مدعیان بازگشته است، برای بازی فردا در پی این خواهد بود که با پیروزی برابر میهمانش، با حال و هوایی خوش به استقبال تعطیلات ملی برود.

اورتون: تیاس براونینگ، متئو پنینگتون، جیمز مک کارتی و محمد بشیچ (مصدومیت) | ادریسا گیه (محروم)

مارتن استکلنبرگ پس از نمایش مثال زدنی اش برابر منچسترسیتی، دیدار برابر وست هم را از دست داد و رونالد کومان یقینا برای بازی فردا روی درخشش او حساب باز می کند. سرمربی پیشین ساوتهمپتون هم همانند همتایش، از چینش 3-4-3 بهره می برد و همین امر تقابل تاکتیکی مربیان دو تیم را بیش از پیش حساس می کند. محرومیت ادریسا گیه به دلیل پنج کارته شدن می تواند بدترین این مربی هلندی باشد. همچنین احتمال این است که رز بارکلی باز هم با نظر کومان روی نیمکت بنشیند.

** وضعیت دو تیم در جدول رده بندی:

** نکات آماری:

ادن هازارد در این فصل طی 10 بازی، 5 بار گلزنی کرده است که این آمار در برابر چهار گلی که او در 31 بازی برای تیمش در فصل گذشته به ثمر رساند، برتری را نشان می دهد.

از زمان باخت 1-0 خانگی برابر اورتون در سال 1994، چلسی 21 بازی است که در خانه مغلوب تافی ها نشده است (11 برد و 10 تساوی).

سال گذشته در دقیقه 97:53 پیکار با اورتون، کاپیتان جان تری با به ثمر رساندن دیرترین گل لیگ برتر انگلستان در فصل 16-2015، از رکوردشکنی اورتون جلوگیری به عمل آورد.

برای نخستین بار از آگوست 2010، چلسی موفق شده است تا برای چهار بازی پیاپی در لیگ برتر دروازه اش را بسته نگه دارد.

یانیک بولاسی با فراهم کردن چهار پاس گل برای روملو لوکاکو در این فصل، بیش از هر بازیکن دیگری در لیگ برتر برای یک بازیکن خاص فرصت گلزنی فراهم کرده است.

تا بدین جای لیگ برتر، تنها تاتنهام خط دفاعی بهتری (5 گل دریافت کرده) نسبت به اورتون (8) داشته است.

دیگو کوستا طی 64 بازی در لیگ برتر، موفق شده است تا 40 بار گلزنی کند؛ وی در پیکار سال گذشته با اورتون در جام حذفی، از زمین بازی اخراج شد.

** نتایج رقم خورده در تقابل های اخیر دو تیم:

** پیش بینی وبسایت WhoScored: چلسی 2- 1 اورتون

** ترکیب احتمالی دو تیم:

602/101

کد خبر: 692357

وب گردی

وب گردی