چرخ ­دنده­‌های صنعت و دانشگاه‌­ها با هم جفت نیست و بجای تقویت، همدیگر را خرد می­کنند

با حضور نماینده مجلس و اصحاب صنعت و دانشگاهیان، مشکلات و راهکارهای ارتباط بیش از پیش صنعت­گران شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی شبستر بررسی شد.

به گزارش ایسکانیوز، معصومه آقاپور علیشاهی و تعدادی از صاحبان صنعت و کارخانجات شهرستان شبستر در واحد شبستر حضور یافته و به همراه تعدادی از استادان صاحب­نظر دانشگاه درحوزه صنعت در جلسه هم­اندیشی" ارتباط صنعت و دانشگاه و اقتصاد دانش­بنیان" شرکت کرده و راهکارهای توسعه این ارتباط تبیین شد.

نماینده شهرستان شبستر با اشاره به مشکلات اقتصادی و تاکید مقام معظم رهبری بر اقدام و عمل اظهار کرد: دنیا به سرعت در حرکت است و لحظه­ای درنگ نمی­کند پس الان وقت سخت­کوشی و شب­کاری و تعامل و هم­اندیشی است. بایستی تلاش را چندجانبه بکنیم، چرا که اگر این مدل کارکردن نتیجه داشت نباید حال و روز صنعت چنین بود.

خانم آقاپور با توجه به ضرورت ارتباط صنعت و دانشگاه و استفاده از پتانسیل­ علمی دانشگاه­ها در توسعه واحدهای تولیدی ادامه داد: ما چرخ دنده­صنعت و دانشگاه­مان با هم جفت نیست و بجای تقویت همدیگر، چرخ­دنده­ هم­دیگر را خرد می‌­کنند.

بهارعلی صحرانورد رئیس خانه صنعت شهرستان شبستر با تشکر از برگزاری جلسه هم­اندیشی درخواست همکاری بیش از پیش آزمایشگاه­های واحد شبستر با صنعتگران و انجام آزمایشات مورد درخواست اداره استاندارد و هم چنین اداره نظارت بر مواد غذایی سازمان غذا و دارو را پس از اخذ مجوزهای لازم کرد.

200

کد خبر: 692443

وب گردی

وب گردی