زنده گیری یک قلاده گرگ در یک واحد مسکونی در دشت آزادگان خوزستان

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان اعلام کرد: یک قلاده گرگ که وارد یک منزل مسکونی در دشت آزادگان در غرب خوزستان شده بود، توسط ماموران یگان محیط زیست این شهرستان زنده گیری و در طبیعت رهاسازی شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از این روابط عمومی، رییس اداره حفاظت محیط زیست دشت آزادگان گفت: پس از اطلاع ماموران اداره آتش نشانی از ورود یک قلاده گرگ به یکی از منازل مسکونی سوسنگرد، ماموران یگان حفاظت این اداره به محل مراجعه و با یک قلاده گرگ در سرویس بهداشتی منزل رو به رو شدند.
مهرشاد احمدوندی افزود: با وجود زخمی شدن حیوان تا رسیدن ماموران محیط زیست،با تلاش ماموران و کارشناس محیط زیست، این قلاده گرگ زنده گیری و پس از اطمینان از سلامت حیوان در طبیعت دشت آزادگان رها سازی شد.

با وجود زخمی شدن حیوان تا رسیدن ماموران محیط زیست،با تلاش ماموران و کارشناس محیط زیست، این قلاده گرگ زنده گیری و پس از اطمینان از سلامت حیوان در طبیعت دشت آزادگان رها سازی شد


او گفت: احتمالا گرگ از زیستگاه های اطراف شهرستان دشت آزادگان وارد این منزل مسکونی شده و صاحب منزل، شهروند دوستدار محیط زیست با جلوگیری از تلف کردن حیوان از سایر ارگان ها برای زنده گیری حیوان تقاضای کمک کرد که از این شهروند نمونه تقدیر می شود.
شهرستان دشت آزادگان به مرکزیت سوسنگرد در غرب خوزستان واقع است.
700/703

کد خبر: 692453

وب گردی

وب گردی