گمانه زنی ها برای ریاست سازمان میراث فرهنگی  اصلا  وجه قانونی ندارد

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه در نبود مسعود سلطانی فر نام های مختلفی از سوی برخی رسانه ها برای تصدی این نهاد دولتی مطرح می شود گفت: گمانه زنی ها و شنیده ها رسانه ها مبنی بر اینکه فرد خاصی برای تصدی معاونت ریاست جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور هیچ وجه قانونی ندارد.

حمید ضیایی پرور در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: در حال حاضر در نبود رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاونان این نهاد مسئولیت کاری را برعهده دارند.

او در پاسخ به این سوال که شنیده ها حاکی از آن است که مرتضی بانک به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی شده است آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟ گفت: از برخی رسانه اسم 10شخصیت به عنوان ریاست این سازمان این روزها منتشر شده است که این موضوع قطعیت نداشته و مورد تایید نیست.

رئیس مرکزروابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی ادامه داد: طبق آخرین اظهارات مسعود سلطانی فر رئیس سابق سازمان، فرد جدیدی در هفته جاری تعیین خواهد شد.

«مسعود سلطانی فر» با کسب 193 رای موافق، 72 رای مخالف و 9 رای ممتنع از 274 رای ماخوذه به عنوان وزیر ورزش و جوانان از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت.

این در حالی است که از یازدهم آبان ماه ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بدون مدیر امورات خود را سپری می کند.

702/700

کد خبر: 692454

وب گردی

وب گردی