سلامت در نمایشگاه مطبوعات

رسانه های حوزه سلامت در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات حضوری پررنگ دارند و با توزیع انواع بروشورهای طبی، برگزاری کارگاه های آموزشی و خبری و حتی جذب نیروی همکار، علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده اند.

به گزارش ایسکانیوز، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این نمایشگاه غرفه دارد و اولین نشست خبری آن در حوزه دیابت است که ساعت 14 و 40 دقیقه امروز(شنبه) برگزار می شود.
دو ماهنامه تخصصی غذا و دارو نیز با برپایی غرفه از خبرنگاران، دانشجویان و متخصصان حوزه تغذیه و صنایع غذایی، دارو و صنایع وابسته، گیاهان دارویی و طب سنتی و سلامتی، دعوت به همکاری کرده است.
همچنین انجمن صرع ایران نیز در نمایشگاه مطبوعات با برگزاری غرفه ای تلاش در آشنا ساختن مردم با بیماری صرع بویژه چگونگی برخورد با کودکان مبتلا به این بیماری را دارد.
این غرفه در نمایشگاه مطبوعات، بروشورهایی با موضوعات مختلف از جمله «صرع و مدرسه» را در اختیار بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار می دهد.
بازدیدکنندگان با مراجعه به غرفه های انواع نشریات پزشکی، دارویی و پرستاری از جمله هفته نامه سلامت، نشریه عصر پزشکی و نشریه نوین دارو نیز می توانند از آخرین اخبار پزشکی و تازه های دارویی با خبر شوند.
حتی غرفه هایی در خصوص طب اعتیاد، پرستاری و بهداشت محیط و مدیریت بحران برای بازدیدکنندگان از سوی ارگان ها و رسانه های مختلف برپا شده است.
بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با شعار «شفافیت، صداقت» و با حضور 900 رسانه در قالب 620 غرفه از 14 تا 21 آبان ماه از ساعت 9:30 تا 20 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپا است.

منبع:ایرنا

700/705

کد خبر: 692533

وب گردی

وب گردی