دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور در هجدمین نمایشگاه کتاب ایران حضوری فعال دارد

دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور در هجدهمین نمایشگاه ناشران کتاب ایران که در محل دائمی نمایشگاه های نیشابور برگزار می شود حضوری فعال دارد.

به گزارش ایسکانیوز، جعفر سعیدی رئیس دانشگاه با بیان این مطلب افزود : دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور دارای 2 غرفه درنمایشگاه مذکور است که در یکی از غرفه ها انتشارات و کتب دانشگاه به فروش می رسد و در غرفه فرهنگی دستوردهای علمی ، پژوهشی و رهنگی در معرض دید بازدید کنندگان قرار می گیرد.

سعیدی افزود: استادان ، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور جهت خرید از نمایشگاه علاوه بر استفاده از بن کتاب و تخفیفات ویژه نمایشگاه می توانند کمک هزینه خرید کتاب که بودجه آن از دانشگاه تامین شده است بهره مند شوند .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور خاطر نشان کرد: یکی از راه های مهم توسعه فرهنگی اهمیت دادن به مساله کتاب ، و کتابخوانی و ترویج مطالعه در جامعه خصوصا در بین جوانان و نوجوانان است.

وی افزود: بدون شک محصولی با عظمت و ارزش کتاب درخور این است که تبلیغ شود تا افراد جامعه به کتاب خواندن تشویق شده و این فرهنگ به صورت عادت در میان اقشار مختلف جامعه نهادینه شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیشابور با اظهار تاسف از اینکه کتابخوانی در بین عده ای از اهل علم و دانش و کسانی که قهرا با آن سرو کار دارند و در میان مردم امری رایج و روزمره نیست ادامه داد : خواندن کتاب و مطالعه باید همانند کارهای روزانه در زندگی مردم شده و طبقات مختلف جامعه شامل مردان و زنان شهری و روستایی با کتاب ارتباط برقرار کننند.

دکتر سعیدی به تسهیلاتی که ویژه اساتید دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور جهت خرید از نمایشگاه درنظر گرفته شده است اشاره کرد و افزود : این عزیزان جهت دریافت بن ویژه خرید کتاب به غرفه فرهنگی دانشگاه در محل نمایشگاه مراجعه نمایند همچنین سرویس ایاب و ذهاب هر روزه تا پایان نمایشگاه از محل دانشگاه به سمت نمایشگاه آماده سرویس دهی عزیزان دانشگاهی است.

200

کد خبر: 692567

وب گردی

وب گردی