حاج رضایی: دادگان همه فاکتورهای مدیریتی ورزش را دارد

کارشناس فوتبال ایران گفت: محمد دادگان مردی شریف، تحصیلکرده و مدیری با تدبیر در ورزش است.

حمید حاج رضایی در گفت‌وگو با ایسکانیوز گفت: منصور پورحیدری انسانی شریف بود، درگذشت او را به جامعه ورزش خانواده فوتبال و به خصوص تیم ملی تسلیت می‌گویم.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص شرایط تیم ملی افزود: درحال حاضر شرایط خوبی داریم. با توجه به نتایجی که تاکنون گرفته اند این خوش‌بینی وجود دارد که به جام جهانی صعود کنیم. تیم ملی ما برای دیدار با سوریه مشکلاتی دارد، ما با محرومیت و مصدومیت چند بازیکن خود مواجه هستیم که این مساله کارمان را برای دیدار با این تیم دشوار خواهد کرد. متاسفانه این روزها چالش بیهوده ای میان اهالی فوتبال و سرمربی تیم ملی به وجودآمده که این مساله به هیچ عنوان به سود فوتبال ایران نیست. یکی دیگر از مشکلات تیم ملی برای دیدار با سوریه، پیدا نکردن حریف تدارکاتی است. ما قبل رویارویی با آنها هیچ دیدار دوستانه ای برای محک زدن بازیکنانمان نداریم. اما از سوی دیگر به حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم ملی، امید زیادی داریم و این بازیکنان می‌توانند شرایط را به سود ما تغییر دهند.

کارشناس فوتبال ایران گفت: ما نباید به مسائل حاشیه ای توجه زیادی داشته باشیم. مسوولین فدراسیون فوتبال باید به دنبال مدیریت این مسائل باشند و تیم را از حاشیه دور کنند. ما در حال حاضر امتیاز خوبی برای صعود جام جهانی کسب کردیم و نباید شانس بالای خود را به آسانی از دست بدهیم.

حاج رضایی در خاتمه راجع به ورزش دانشگاه آزاد اسلامی نیز عنوان کرد: من بر روی ورزش دانشگاه آزاد اشراف کامل ندارم ولی حضور محمد دادگان حضوری خجسته است چون مردی شریف، تحصیلکرده و مدیری با تدبیر در ورزش است؛ فوتبالیست ملی بوده و زمانی عضو باشگاه پرسپولیس بوده است یعنی همه فاکتورها را برای مدیریت یه باشگاه فرهنگی ورزشی دارا هستند، خیلی خوشحال هستم که در عرصه دانشگاه فعالیت دارند. البته گفتنی است خیلی هم تاسف می‌خورم، و چرا که دادگان می تواند یکی از مدیران برتر در پست‌های بالای فوتبال باشد اما حضور ندارد.

602/101

کد خبر: 692588

وب گردی

وب گردی