خدمتگزاری برای دانشجویان یکی از اهداف مهم دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در جلسه طرح تکریم ارباب رجوع که توسط مرکز توانمندسازی و آموزش های کاربردی واحد ارومیه در سالن شهید چمران این دانشگاه برگزار شد٬گفت: خدمتگزاری و تکریم دانشجویان از اهداف مهم دانشگاه آزاد اسلامی به شمار می آید.

به گزارش ایسکانیوز، عزیز جوان پور با تاکید بر بخشنامه ریاست این دانشگاه مبنی ضرورت تکریم٬افزود: این سیاست٬ همواره اساس کار اساتید٬ کارکنان و تمامی شاغلان در این دانشگاه است.

وی اعلام کرد: رعایت اخلاق اسلامی٬ پاسخگویی و برخورد مناسب با دانشجو باعث ارتقای کیفی عملکرد این واحد و پیشرفت آن می شود.

وی اظهار کرد: وحدت رویه٬ به روز بودن اطلاعات کارمندان در حوزه ماموریتی خود٬ آشنایی کامل و تسلط همراه با تخصص کارمند باعث رضایتمندی ارباب رجوع و افزایش جذب دانشجو برای هر واحدی خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت نظارت بر کارکرد کارمندان تصریح کرد: این نوع نظارت باعث رفع ضعف های احتمالی٬ ارتقای رفتارها٬ و انگیزه گرفتن برای رقابت داخل مجموعه خواهد شد.

براساس این گزارش، این دوره با حضور مهندس نادر صفرزاده معاون اجرایی استاندار آذربایجان غربی و با هدف آشنایی با تکریم ارباب رجوع برگزار شد.

از مهمترین موضوعات مطرح شده در این دوره می توان به موضوع تکریم از منظر قرآن، اهمیت اجرای طرح تکریم در دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه ها، شیوه‌های مختلف اجرای تکریم ارباب رجوع شفاف و مستندسازی نحوه ارایه خدمات به ارباب رجوع، اطلاع رسانی از نحوه ارایه خدمات به مردم، تهیه و عملیاتی کردن منشور اخلاقی سازمان در ارتباط با مردم، پیش‌بینی فضا و امکانات مناسب برای استقرار ارباب رجوع، نظرسنجی از مراجعان، نظارت و بازرسی، تشویق و قدردانی و برخورد قانونی با مدیران و کارکنانی که موجب نارضایتی مردم می‌شوند و انجام کارهای ابتکاری و نوآوری در ارایه خدمات به مردم اشاره کرد.

200

کد خبر: 692608

وب گردی

وب گردی