معاون برنامه ریزی واحد اردبیل:  4 محصول دانش بنیان آماده ورود به بازار صنعتی و تجاری کشور است

معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: 4 محصول دانش بنیان واحد اردبیل آماده تولید انبوه و ورود به بازار صنعتی و تجاری کشور است.

به گزارش ایسکانیوز، محمد روحی عیسی لو این چهار محصول را سیستم فرز دروازه ای cnc ، لیفتراک صنعتی هوشمند، صفحه های خورشیدی و دربهای ضد سرقت کامپوزیتی معرفی کرد.

وی گفت: تاکنون بیش از پنجاه bp در قالب طرحهای سرمایه گذاری و دانش بنیان در جلسات کمیته دانش بنیان و نیز جلسات سرمایه گذاری استان مورد بررسی قرار گرفته است که در هر دو بخش طرحهای مهمی در حال پیگیری و نتیجه بخشی است.

وی افزود: تولید قطعات صنعتی برای اولین بار در بین دانشگاه های آزاد اسلامی در واحد اردبیل آغاز شده و این حوزه آمادگی دارد انواع دریل های صنعتی را تولید نماید.

روحی افزود: یکی از منسجم ترین تیم های طراحی و اجرایی برای انواع خط تولید ماشین آلات در حوزه اقصاد دانش بنیان فراهم شده و هم اینک 3 قرارداد در حال فعالیت و 4 قرارداد در حال انعقاد است.

وی اظهار کرد: زمین مورد نیاز شرکتهای دانش بنیان در سه هکتار در طی فرآیند تملک بوده و بخشی از آن می تواند مسکونی شود.

وی اضافه کرد: جلسات اتاق فکر با حضور کارشناسان خبره سرمایه گذاری و دانش بنیان تشکیل و طرحهای مناسب پیگیری می شود.

معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان واحد اردبیل گفت: ساخت، رهن و یا خرید هتل از اولویت های ما در سرعین بوده و همایش سرمایه گذاران با حضور افراد، سازمانها و ادارات در حال پیگیری است.

200

کد خبر: 692637

وب گردی

وب گردی