دکتر بیگلو: طرح رایگان پایش دیابت توسط دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود

مدیر کل توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هدف از اجرای طرح پایش سلامت توسط دانشگاه آزاد اسلامی آن است که به شکل زودهنگام بیماری دیابت را شناسایی کنیم و خدمات لازم برای این بیماران را ارائه دهیم.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر امین قاسم بیگلو در حاشیه برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات درباره طرح دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه دیابت به ایسکانیوز گفت: یکی از برنامه‌هایی که اخیرا توسط دانشگاه آزاد اسلامی شروع شده پایش بیماران دیابتی به صورت رایگان است.این طرح با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با بنیاد امور بیماری های خاص صورت گرفته است و از دهم آبان در دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران این طرح آغاز به کار کرده است و تا حدود یک ماه ادامه دارد.

او ادامه داد: در جریان این طرح تیمی از طرف بنیاد امور بیماری‌های خاص شامل پزشک و تکنسین‌های مورد نظر در واحدهای دانشگاهی مستقر در شهر تهران طبق زمان بندی مشخص به بیماران مراجعه کرده و پایش دیابت را به همراه معاینات پزشکی، تست قند خون و... را انجام می‌دهند.

مدیر کل توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد اسلامی درباره هدف این طرح‌ گفت: هدف اجرای این طرح آن است که به شکل زودهنگام بیماری دیابت را شناسایی کنیم و خدمات لازم برای این بیماران را ارائه دهیم.
او در پایان افزود: قرار است این طرح در سایر واحدهای دانشگاه‌های آزاد کشور اجرا شود. امیدوارم که بتوانیم شاهد ثمرات مثبت آن در آینده باشیم.

700/701

کد خبر: 692638

وب گردی

وب گردی